Американські геологи заявляють, що внутрішнє ядро Землі не могло виникнути 4,2 мільярда років Землі в тому вигляді, в якому його собі уявляють вчені сьогодні, так як це неможливо з точки зору фізики, говориться в статті, опублікованій в журналі EPS Letters.

"Якщо ядро юної Землі повністю складалося з чистою, однорідної рідини, то тоді внутрішнє ядерце не має існувати в принципі, так як ця матерія не могла охолодитися до тих температур, при яких його формування було можливо. Відповідно, в такому випадку ядро може бути неоднорідним за складом, і виникає питання, як воно стало таким. У цьому полягає відкритий нами парадокс", — розповідає Джеймс ван Орман (James Van Orman) з університету Кейс Вестерн Резерв у Клівленді (США).

У далекому минулому ядро Землі було повністю рідким, а не складалося не з двох або трьох, як сьогодні припускають деякі геологи, шарів – внутрішнього металевого ядра і навколишнього його розплаву із заліза і більш легких елементів.

В такому стані ядро швидко охолоджується і втрачало енергію, що призводило до послаблення виробляється їм магнітного поля. Через деякий час цей процес досяг якоїсь критичної точки, і центральна частина ядра "заморозилися", перетворившись на тверде металеве ядерце, що супроводжувалося зростанням і зростанням в силі магнітного поля.

Вже у червні отримають більше: пенсіонерам нагадали важливий нюанс – як добитися перерахунку Відмова від повістки – не порушення? Суд розповів, хто буде правий Українські пенсіонери отримають доплати за стаж: у кого зростуть виплати вже цього літа Українцям кардинально змінять правила оплати комуналки: до чого готуватись

Час це переходу вкрай важливо для геологів, так як воно дозволяє приблизно оцінити, з якою швидкістю ядро Землі остигає сьогодні і як довго проіснує магнітний щит нашої планети, що захищає нас від дії космічних променів, а атмосферу Землі – від сонячного вітру.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що світ попередили про небезпечну аномалії.