Виявилося, NASA 25 вересня заборонила публікувати будь-яку інформацію по дослідженню зору астронавтів. Компанія приховала інформацію про велику смертельну небезпеку, яка могла торкнутися космонавтів при польоті.

Космічне агентство заборонило вченим на чолі з Ноамом Альперіним з Університету Майамі публікувати будь-яку інформацію по дослідженню зору астронавтів. До того ж, компанії довелося відкликати їх публікацію статті "Роль спинномозкової рідини в порушенні зору, зумовлене космічним польотом, у астронавтів" в журналі Radiology. В самій статті повідомлялося, що тривалий політ у космосі призводить до втрати зору.

Думки NASA і авторів на зняття публікації розрізняються. Наприклад, перші заявляють, що вчені розкрили конфіденційну інформацію, що стосується взяли участь у дослідженні астронавтів. У свою чергу автори робіт відзначають, що врахували зауваження агентства і недолік виправили, проте матеріал все одно не допустили.

Мобілізація жінок у травні: кому доведеться йти до ТЦК Кому як пощастить: ПриватБанк виплатить клієнтам від 150 до 5000 грн Комунальники "наплювали" на мораторій: встановили незаконні тарифи та змушували переплачувати Попрощаєтесь зі своїм житлом? Що станеться з ухилянтами у новому законі про мобілізацію

В даний час публікація на сайті журналу недоступна для перегляду. "Ця стаття знята з-за проблем безпеки, піднятих НАСА, спонсорованим агентством", - відображається на сторінці.

Раніше компанія попросила всіх бажаючих придумати назву нового величезного астероїду, з якого вдасться зафіксувати зонду, який перетнеться з ним в космічному просторі.

Раніше портал "Знай.uа" повідомило, що кількість друзів безпосередньо впливає на здоров'я людини.