NASA в шоці: жителі США повідомили про вторгнення інопланетян

Такого ви ще не бачили!

Жителі штату Вашингтон почали масово повідомляти про землетрус, то про вторгнення інопланетян. Проте NASA швидко спростувало ці теорії.

Близько 7 годин вечора за місцевим часом сторінки американських Інтернет-користувачів стали наповнюватися фото і відео яскраво освітленого неба і криками переляканих жителів. Багато стали повідомляти, що бачать перед собою щось, схоже на НЛО. Відповідно до звітів управлінь, займають контролем військової та цивільної авіації, ніяких сторонніх або дивних літаючих об'єктів вони не виявили.

NASA розповіли справжню правду. Справа виявилася в тому, що агентство спостерігало за пересуванням метеорита, розмір якого можна порівняти з розмірами мікроавтобуса. Саме цей болід, увійшовши в атмосферу Землі, загорівся. Коли він впав у воду, став розміром приблизно з цеглу. Саме процес входження і руйнування змогли спостерігати жителі штату. Вчені стверджують, що цей об'єкт є найбільшим за останні 20 років.

Раніше портал "Знай.иа" повідомив, що випробування революційного двигуна пройшли успішно. Європейським вченим вдалося розробити перший в світі двигун, який буде працювати від повітря.

Експерти впевнені, що нові двигуни значно полегшать використання низькоорбітальних супутників. Вони відзначили, на супутниках використовуються іонні двигуни, які працюють на ксенон. А як тільки у супутника закінчується запас робочого тіла, він перестає функціонувати і згорає в атмосфері вже через 5 років.