Канадський невролог опублікував у чотирьох не надто чесних наукових журналах статті про мідіхлоріани - вигадані мікроскопічні форми життя із "Зоряних війн".

За інформацією Science Alert, вчений у своїх текстах писав повну нісенітницю, поєднуючи наявну інформацію про мідіхлоріани із цитатами з Wikipedia про мітохондрії - елементи людської клітини.

"Ви коли-небудь чули про трагедію Дарта Плегіса? Не думаю. Це була легенда Сітхів. Дарт Плегіс був Темним Лордом Сітхів, настільки потужним і настільки мудрим, що міг використовувати Силу, щоб вплинути на мідіхлоріан", - уривок зі статті канадця, який підписався Лукасом Макджорджем.

Цікаво, що редакторам журналів достатньо було прописати у пошуковику прізвище автора, щоб зрозуміти, що він фейковий. Своїми "роботами" автор підтвердив безглуздість рецензування у журналах.

Ведуча прославилася на весь iнтернет після курйозу в прямому ефірі: прогноз погоди ще ніколи не був таким смішним

100 тисяч загиблих: Володимир Зеленський вшанував пам'ять жертв політичних репресій

Щасливий Горбунов повідомив про поповнення у родині - "Нас вже четверо!"

Михайло Поплавський захотів молоду дівчину, але все пішло не за планом: "Підманула, підвела"

Мідіхлоріани вигадав автор "Зоряних війн" Джордж Лукас. За легендами, ця мікроскопічна форма є посередником між живими істотами та силою. Чим більше мідіхлоріанів має носій, тим сильніший його зв'язок із силою.

Як повідомляв портал "Знай.ua", студія Disney опублікувала відео зі знімальним процесом нових "Зоряних війн".