Вчені Університету Маврикія провели дослідження і виявили, що багаторазове використання кухонних рушників сприяє зростанню патогенних мікробів на них. У свою чергу, це може привести до харчових отруєнь у членів сім'ї.

В ході роботи були досліджені 100 рушників, які використовувалися протягом місяця. Про це пише EurekAlert !. Вчені зібрали зразки бактерій, культивували їх і ідентифікували згідно зі стандартними біохімічними методами. Також вони визначили бактеріальні навантаження - кількість мікробів, присутніх на аналізованій поверхні.

На 49% кухонних рушників виявили ріст бактерій, який прямо залежав від кількості дітей та інших членів сім'ї, які проживають в будинку.

Серед патогенної мікрофлори вчені виявили коліморфні бактерії (36,7%), ентерококи (36,7%) і золотистий стафілокок (14,3%).

Коліморфні бактерії найчастіше зустрічалися на вологих і багаторазових рушниках. Їхному зростанню, а також появі золотистого стафілокока сприяло вживання м'ясних продуктів в будинку.

Саме ці потенційно патогенні мікроорганізми можуть потрапляти в їжу і викликати розлади шлунково-кишкового тракту.

Як повідомляв портал "Знай.ua", вчені попередили про небезпеки, які підстерігають людей в перукарнях. Вони назвали топ-5 інфекцій, які можна "принести" із собою після походу в салон краси.

Фолікуліт. В результаті цього інфекційного ураження запалюються волосяні фолікули, так як в організм через погано продезінфіковані інструменти спеціаліста потрапляють бактерії стафілокока. Головними симптомами можна назвати появу в області голови або бороди червоних шишок і гнійних прищів, що супроводжуються сверблячкою.

Другим шкірним захворюванням, яке можна підхопити в перукарні, експерти назвали стригучий лишай, який по вигляду нагадує червону лускату пляму. У важких випадках у місці ураження може випасти волосся і утворитися рубець.

Четвертою небезпекою вчені назвали ризик підхопити в перукарні вошей, які потраплять на волосся клієнта через необроблений гребінь. Фахівці радять не ігнорувати різкий свербіж в області голови і перевіритися на наявність педикульозу.

Співачка Мята видала правду про Тіну Кароль, підробляла на задвірках: "Твоя кар'єра триває менше"

Зірка "МастерШеф" Ольга Мартиновська похвалилася сімейним щастям в обіймах доньки і Ектора Хіменеса-Браво: "Вже подружжя"

61-річний водій помер за кермом після порятунку пасажирів: "відчував" смерть і висадив до ДТП

Прихильники НКВС розстріляли 15-17 літніх хлопців у різдвяному вертепі: дітей поховали, а вбивць "сховали"

Найважчим наслідком для відвідувача салону краси може стати правець. Ним можна заразитися через травму, нанесену іржавими ножицями.