Вчені знайшли докази того, що на Нептуні і Урані можуть йти алмазні дощі. Дослідники провели лабораторні експерименти, які показали, як вуглеводні перетворюються на вуглецеві кристали.

Про свої висновки вчені повідомили в журналі Nature Astronomy. Дослідники використовували матеріал полістирол, який складається з водню і вуглецю - ключових компонентів, які формують Уран і Нептун.

Вчені впливали на полістирол потужним лазером, створюючи два типи ударних хвиль: досить слабку і набагато потужнішу і швидку. За розрахунками дослідників, коли велика хвиля перекривала малу, і відбувалось формування алмазів.

В результаті експериментів фахівці встановили, що майже кожен атом вуглецю перетворився в алмаз діаметром кілька нанометрів. При цьому процес формування проходив за кілька секунд, зареєструвати його вдалося за допомогою лазера.

На думку дослідників, алмази на Урані і Нептуні можуть бути набагато більшими, з масою в декілька карат.

Як повідомляв портал "Знай.ua", астрономи виявили у сузір'ї Рака планету, всипану величезним алмазним камінням.