Астрономи знайшли планету із "зірковою" атмосферою. Космічне тіло, що за розмірами нагадує Нептун, має атмосферу та надра із чистого гелію та водню, таку, яка типова для більшості зірок.

Про свою знахідку вчені повідомили у спеціалізованому виданні Science.

Планету зафіксували за допомогою надпотужних телескопів "Hubble" та "Spitzer".

Планету називають "гарячим нептуном", а дослідження її атмосфери, за словами астрономів, дещо пролило світло на теорію зародження планетних систем й на те, як цей процес міг відбуватися і в межах Сонячної системи.

Раніше астрономи повідомляли про відкриття "гарячих юпітерів". Це найгарячіші та найбільші планети поза межами нашої Сонячної системи. Також вчені заявляли, що вивчати їх атмосферу найзручніше через їх розміри.

Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову

Проте цього разу вченим вдалося детально дослідити нову планету, не дивлячись, на її незначні розміри.

"Цей" гарячий нептун "набагато менше за своїми розмірами, ніж інші планети, чию атмосферу нам вдалося детально вивчити, і тому це відкриття відчувається нами як великий прорив в розумінні того, як виникають планетні системи і як цей процес міг йти інакше в Сонячній системі ", - розповів британський спеціаліст Девід Сінг.

Как сообщал ранее информационный портал "Знай.ua", нові дослідження супутника Плутона Харона спантеличили вчених. На поверхні природного супутника знайшли заморожену воду у великій кількості.