Американські та фінські дослідники розробили і сфотографували квантову кульову блискавку. Про це повідомляють зарубіжні ЗМІ.

Природа кульової блискавки була відкрита ще в середині минулого століття фізиками з лабораторії університету Торонто. Вона з'являється тоді, коли стикаються два зустрічних потоки електронів.

Квантова кульова блискавка – штучне утворення – має стійкий характер, який полягає в наявності негативно зарядженого поля всередині кулі і позитивно зарядженої поверхні. Квантова куля, винайдена фізиками, буде мати прикладне значення, в майбутньому такі міні-кулі можуть служити осередками комп'ютерної пам'яті.

Фото блискавки

Не просто оновити дані у ТЦК: чоловіків попередили, що буде потім Поміняють та відремонтують: киянам зробили важливе оголошення Платіть по 700 грн за світло або живіть без нього: українців ставлять перед фактом Кінець світу все ближче? Експерти знайшли лякаючий напис, який готує до гіршого: "До Землі наближається"

Раніше, Україна зможе створити ракету-носій із механізмом багаторазового використання через 3-5 років, і такі напрацювання у нас вже є.

Нагадаємо, президент США Дональд Трамп підписав указ, який на рік продовжує дію санкцій, введених відносно Росії.

Стверджується, що обмежувальні заходи уряду США від 6 березня, 16 березня, 20 березня, а також 19 грудня 2014 року введено у зв'язку з ситуацією на південному сході України. Як говорить Вашингтон: "Трамп прийшов до висновку, що всі ці санкції повинні залишатися в силі після 6 березня 2018 року".

Сара Сандерс, офіційний представник Білого дому, 28 лютого заявила, що адміністрація США планує продовжувати існуючу політику щодо Росії.

Крім того, сильна магнітна буря накриє всю планету вже 18 березня. Але напружену геомагнітну атмосферу слід очікувати і 14-17 березня.

На Сонці станеться черговий спалах, що спричинить за собою викид великої кількості сонячної плазми в космос.

У Лабораторії рентгенівської астрономії Сонця запевняють, що до цього періоду магнітосфера Землі з кінця лютого і до середини березня не буде турбувати.

Також, в Арктиці науковці виявили величезну колонію пінгвінів Аделі. Їх там більше 1,5 млн. Це найбільша популяція з відомих.

Пінгвіни Аделі проживають на півночі Антарктичного півострова Дангерских островів. Вони були погано вивчені через поганий доступ до островів. Присутність там колонії пінгвінів було виявлено випадково — на знімках із космосу дослідники помітили великі плями гуано.

Дивіться сюжет про космос

Як повідомляв інформаційний портал "Знай.uа", вчені знайшли унікальну екзопланету.