На Сонці вдалося зафіксувати доволі рідкісне явище. Його відслідкувала обсерваторія сонячної динаміки NASA.

Про це повідомляється на офіційному сайті Національного управління з аеронавтики і дослідження космічного простору. Вчені змогли побачити на поверхні Сонця так звану "темну нитку" в активному регіоні зірки.

Дослідники NASA поки не знають, яку цінну інформацію дає науці "темна нитка" на поверхні нашого світила. Але вони в захопленні від того, що змогли зафіксувати надзвичайне явище.

Як відомо, сонячні волокна – це хмари заряджених частинок, які витають над Сонцем. Їх тримають поряд із поверхнею зірки магнітні потоки. Зазвичай такі потоки мають форму витягнутих ниток. Лише кілька разів за всю історію спостережень науковцям вдалось зафіксувати волокна, які нагадували кола за формою.

Хто заслужив на пенсію майже 10 000 грн: нова формула ПФУ наповнить вашу кишеню грошима Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня ДПС вже готова списати ваші гроші: кому готуватись до примусового стягнення Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

Чорна область на знімку поблизу найактивнішого місця на Сонці – корональний отвір. Це магнітно відкрита область зірки.

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, астрономи виявили в центрі галактики Чумацький шлях величезний невідомий об'єкт, який може бути гігантською планетою або навіть колишньою зіркою. Відкриття вдалося зробити з допомогою космічного телескопа NASA Spitzer з інфрачервоною камерою.