Бактерії, які побували в космосі і повернулися назад на планету, стають практично невразливими до антибіотиків, і при цьому більш агресивними. Такого висновку дійшла група російських дослідників після вивчення мікроорганізмів, що певний час перебували на земній орбіті. У відкритому космосі ці істоти здатні виживати приблизно 2,5 року.

Вчені відзначили, що зовсім недавно на поверхні Міжнародної космічної станції виявили мікроорганізми, які здатні витримати умови відкритого космосу, і навіть протистояти космічному випромінюванню. Зокрема за 31 місяць життя на орбіті вижили бактерії виду Bacillus subtilis. При цьому штами, які зуміли зберегтися, стали набагато слабше реагувати на шість антимікробних препаратів з восьми вивчених. Дослідники вважають, що мікроорганізми, які виявляють найвищий рівень агресивності, стійкіші до негативних факторів, а тому цілком можуть пережити подорож у відкритий космічний простір.

Нові дані вчені отримали в ході експерименту, проведеного в рамках підтвердження теорії панспермії. Відповідно до цієї теорії, життя на Землю було занесене ззовні, а в космічному просторі розсіяні спори мікроорганізмів, які рухаються під тиском світлових променів. Вчені схиляються до цієї думки, оскільки на його користь свідчить сам факт того, що окремі мікроорганізми ніяк не реагують на радіацію, здатну вбити все живе. У всякому разі, так вважалося до недавніх пір. Ці організми також спокійно протистоять навіть критично низьким температурам, глибокого вакууму і багатьом іншим факторам, які давно знищили б звичайний земний організм.

Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Продасте за 8000 гривень: колекціонери влаштували полювання на особливі 5 копійок Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone З 28 квітня та до 5 травня: "Нафтогаз" закликав споживачів оглянути газові лічильники

Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" писав про те, що група археологів з Брюссельського вільного університету виявила аномальну мумію, яка була згорнута в полотняний згорток, але все одно збереглася.

Храм Пачакамак, на території якого була виявлена дивна мумія, вважається важливим археологічним пам'ятником Перу. Комплекс складається з піраміди, кладовища, святилища — все це в цілому називається храмом. На цьому місці проводилися жертвопринесення і різні обряди. Поступово храм перетворився на адміністративний центр.