Група вчених змогла натренувати павука стрибати по команді. Відомо, що павук стрибав з платформи на платформу. Всі експерименти проводяться задля удосконалення робототехніки.

У природі існує безліч павуків, які володіють здатністю стрибати. Наприклад, Phidippus regius — вид павуків-скакунів, що мешкає в східній частині Північної Америки; його фахівці і використовували в новому дослідженні. Про це пише один з американських наукових порталів.

Павуки-скакуни стрибають надивно далеко — стрибком вони можуть долати відстань у шість разів більшу за свою довжину тіла. Так, павук, в довжину становить близько 15 міліметрів, може стрибнути як мінімум на 60 міліметрів. (Для порівняння, людина ледве може стрибнути на відстань, що у півтора рази перевищує довжину його тіла.)

Дослідники з Манчестерського університету спробували навчити самок Phidippus regius стрибати по команді, що не було простою задачею. Відзначається, що всього один павук «засвоїв ідею» — і навчився стрибати на спеціальну платформу. Вчені дали особині ім'я Кім.

Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати З 28 квітня та до 5 травня: "Нафтогаз" закликав споживачів оглянути газові лічильники Подорожчає одна з критично важливих комунальних послуг: який тариф хочуть встановити

Крім того, дослідники зняли — за допомогою просунутих камер — процес стрибка. Виявилося, що Кім володіла кількома різними техніками стрибка.

Дослідники відзначають, що Кім могла вибирати оптимальний кут для стрибка — значить, вона розуміла, перед якою задачею знаходиться в певний момент. Краще розуміючи, як павуки здійснюють стрибки, дослідники сподіваються розробити більш ефективні механізми для майбутніх роботів. Після вивчення Кім фахівці побудували простий стрибковий механізм, розміром приблизно з павука, проте розробка на даному етапі виявилася невдалою. Надалі дослідники планують створити функціонального робота на основі отриманої інформації, але для цього їм, як наголошується, буде потрібно вивчити механіку стрибків павука ретельніше.

Як повідомляв портал "Знай.uа" тваринний світ наповнений різними гігантськими представниками. І ці створіння зовсім не вигадані — вони дійсно живуть на нашій планеті, просто виглядають набагато більшими, ніж ми звикли.