Міжнародній групі археологів вдалося виявити таємний прохід в піраміду Кукулькана, розташованої на території стародавнього міста майя Чичен-Язальниці на півночі півострова Юкатан у Мексиці.

Вивчаючи систему тунелів всередині величезною ступінчастою піраміди, археологи виявили хід, який, швидше за все, веде до печери.

"Через святилище ми можемо потрапити в приміщення під пірамідою, де виявили заблокований прохід, ймовірно, закритий самими майя", – наводить слова керівника дослідження Гільєрмо де Анди.

За припущенням дослідників, прохід може вести до затопленої печери, яка раніше могла використовуватися майя в якості приміщення для жертвоприношень.

Про що не сказали українцям стосовно генераторів: багатьом захочеться скасувати покупку Як відмити темні рукави та кишені у пуховика: 2 способи без прання та хімчистки ЗМІ повідомили, що володимир путін впав зі сходів, але охорона вчасно встигла: "Зазнає серйозних проблем..." Солодкі рогалики до чаю за лічені хвилини: ідеальний рецепт, коли обмаль часу на приготування

На користь цієї теорії говорить той факт, що раніше на території Чічен-Язальниці археологи вже виявляли сотні людських кісток.

Раніше міжнародна група вчених випадково виявила в стародавній піраміді легендарного фараона Хеопса таємну кімнату, про існування якої раніше ніхто з сучасників не здогадувався.

Фахівці розповіли, що кімната являє собою вузький похилий коридор, довжина якого становить як мінімум тридцять метрів.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що біологи створили космічне яблуко.