Уфолог показав на відео плазмова куля, який рухався в космосі 2 березня, о 21:30.

Як пишуть західні ЗМІ, феномен вдалося сфотографувати за допомогою камери Canon PowerShot з телескопом Celestron 130 з окуляром 18 мм.

У кадрі видно об'єкт. Він виглядає як прозора плазмова куля з істотою або інопланетянином, який знаходиться всередині. Поки ніхто їх вчених не може пояснити подібне явище.

Космічний феномен

За безкоштовні поїздки в автобусах тепер доведеться платити "Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня Жертвувати шлунком заради комуналки більше не доведеться: пенсіонерам призначать доплати

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що останнім часом космічні промені набагато частіше стали досягати рівня Землі, ніж кілька років тому. Випромінювання впливає на здоров'я астронавтів, і тому їм обмежили час перебування в космосі. Так в 1990-х роках астронавти перебували в космосі тисячу днів, а в 2014 дозволяється тільки 700 днів. За словами вчених, захист від космічних променів ослабла через ослаблення магнітного поля Землі і корональних викидів Сонця. Дані про випромінювання вчені отримали за допомогою телескопа CRATER. Крім того, космічне опромінення сильно впливає на літаки і на їх команду і пасажирів. Також воно змінює погоду і клімат. У більш чутливих людей в зв'язку з космічним випромінюванням погіршується стан здоров'я.

Крім того, вчені з Іспанського Королівства запропонували нову методику в пошуку позаземних цивілізацій. Відповідна стаття була опублікована в науковому журналі Astrophysical Journal. В основі нової методики з пошуку позаземного життя лежить припущення, що технологічно розвинена цивілізація так чи інакше повинна буде з часом прийти до створення систем радіозв'язку, включаючи штучні супутники. З цього випливає, що вона також, ймовірно, буде займатися і освоєнням космосу так, як це робимо ми - будівництвом космічних кораблів і населених станцій. При цьому, з часом на орбіті може накопичитися досить велика кількість космічного сміття, який за допомогою сучасних телескопів можуть виявити земляни.

Останнім часом дивні явища в небі стали з'являтися все частіше. Незвичайне явище, що представляє собою велику жовто-помаранчеве пляма, застигле в небі над Еквадором, було знято на відео місцевим жителем. Після того, як відеозапис була опублікована в YouTube, користувачі не перестають будувати теорії щодо його походження.