Американський марсохід космічного агентства NASA на поверхні Марса зафіксував дивовижну знахідку. За словами фахівців з штату Техас, на фотографіях зображений скелет гуманоїда.

Про це повідомляють російські ЗМІ.

Передбачуваний скелет фахівці виявили на знімках видимих ​​скель на території Марса. Повідомляється, що апарат Opportunity зміг зафіксувати дивовижну знахідку 1 лютого поточного року. Ентузіаст і мисливець за НЛО зі штату Техас розглянув на знімках NASA виразних рис скелета, які мають схожі характеристики з людським.

Уфологи стверджують, що марсоходу Opportunity вдалося на Вогненної планеті зняти череп і хребет можливого інопланетянина, який раніше мешкав на Марсі. На даний момент фахівці NASA не прокоментували дане твердження.

Варто відзначити, що раніше у марсохода Curiosity (Цікавість), також відомого під назвою "Марсіанська наукова лабораторія НАСА" (МНЛ), відбувся своєрідний ювілей. Ось уже 2 тисячі марсіанських діб він досліджує Кратер Ґейла на Червоній планеті.

За цей період робот зробив чимало важливих відкриттів. Відібравши лише деякі з них, команда вчених, що працюють з Curiosity, підготувала кілька цікавих знімків з історіями.

За всю історію космічної ери ми отримали чимало видовищних знімків планет. На багатьох з них була Земля, сфотографована з далекого космосу. Це зображення з камери Mastcam на марсохід Curiosity показує нашу планету як маленьку світну точку.

Абоненти збунтувалися проти "Київстар": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються Повинні з'явитися без повістки: кого чекають у ТЦК з 1 квітня Відвикайте від опалення: українців просять зробити це до вимкнення, щоб не постраждати Нова смертельна хвороба набирає обертів - "корона" допомогла їй обійти імунітет

Початок. Перший знімок з Curiosity надійшов через 15 хвилин після того, як марсохід приземлився на Марсі - а сталося це 5 серпня 2012 року. Фотографії та інші дані потрапляють до нас через міжпланетну станцію "Марсіанський розвідувальний супутник (Mars Reconnaissance Orbiter, MRO), яка виявляється над роботом через певні проміжки часу, від чого залежить і структура робочого дня на Марсі.

На цьому фото видно зернисте зображення з пристрою Front Hazard Camera (їх дослідники зазвичай використовують для того, щоб уникати перешкод на шляху). Це кінцева мета нашої подорожі - гора Шарпа. Коли надійшов знімок, ми зрозуміли, що місія буде успішною.

Річкова галька. Коли ми почали пересуватися поверхнею планети (через 16 солей після посадки), то невдовзі натрапили на ці шари гальки.

Округла форма уламків свідчить про те, що вони сформувалися в давній мілководній річці. Вона витікала з навколишніх високогір'їв, яким вже чотири мільярди років, і впадала в Кратер Ґейла.

3 роки на Марсі: звіт місії Curiosity.

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що привид на поверхні Юпітера потрапив в об'єктив камери.