У міжнародному науковому співтоваристві широко обговорюється нова теорія космологічних змін при кінцевій стадії еволюції Сонця. На думку астрофізиків, наше світило з неминучою втратою зовнішньої оболонки стане прабатьком нових зірок, зруйнувавши себе.

Відомо, що у Всесвіті немає об'єктів, які не піддаються еволюційним змінам. У космічному просторі постійно відбувається трансформація на рівні галактик і зоряних систем. Зірки народжуються, щоб пройшовши необхідний цикл розвитку, закінчити існування, перетворившись в чергову чорну діру. І ці зміни відбуваються мільйони років, хоча для Всесвіту це не так і багато. Сонце не є винятком і через деякий час втратить свою зовнішню оболонку.

Однак астрофізики з'ясували, що молекулярні хмари, викинуті в останні мільйони років життя Сонця, здатні створити інші зірки. Ці об'єкти, взявши у "прабатька" здатність термоядерного синтезу, тим не менш, стануть по своїй морфології зовсім іншими, наділеними якостями іншого еволюційному шляху. Подібне відкриття підтверджує теорію самовдосконалення Всесвіту, яка розвивається за прогресивному шляху. Однак, врешті-решт вона досягне свого максимуму, і почне "згортатися", поки не перетворитися в атом.

Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Розписуватися буде не потрібно: коли повістка вважатиметься врученою Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків Це має робити кожен, хто має смартфон: чохол і скло на екран не захистять

Також і інші небесні тіла схильні до еволюції. Нещодавно, вчені виявили невидиму Чорну діру біля Сатурна, яка поглинає пролітають поруч небесні тіла.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що астрономи розгадали головний секрет Сонця.