У сузір'ї Кассіопеї планетологи виявили незвичайну пару зірок, одна з якої одного разу проковтнула близько дюжини двійників Землі.

До такого висновку, провівши величезну кількість досліджень, прийшли вчені з Обсерваторії Карнегі у Пасадені.

Як виявилося, космічні об'єкти можуть періодично руйнувати та "з'їдати" планети, які обертаються навколо них. Найцікавіше, що цей процес може відбуватися на різних етапах їхнього існування.

У минулому фахівці не приділяли пильної уваги подібним подіям. Вони вважали, що це не призводить до серйозних змін у зовнішності та поведінці зірок. Але не так давно, дослідники з'ясували, що поглинання планет сильно змінює спектр білих карликів та нейтронних зірок, а також впливає на існування звичайних світил, роблячи їх або більшими, або менш яскравими.

ЗСУ підійшли максимально близько до Херсона, всього кілометр до передмістя та кілька тижнів до перемоги Самбіста, який "тискався" з лукашенком, ледь не вбили у Сочі: з пляжу потрапив у реанімацію Після обстрілу Бєлгорода губернатор області заявив, що жителі можуть забути про спокійний сон: тепер і їх прийшли "звільняти" Тарологиня Людмила Хомутовська сказала, що стане знаком кінця війни, загибель неминуча: "Починаючи з 190 дня"

Одними з найнезвичайніших прикладів космічного "канібалізму" є HD 240430 і HD 240429. Світила зовні майже не відрізняються один від одного. Вони сформувалися близько чотирьох мільярдів років тому, і з тих пір подорожують космосом разом.

Вчені вважають, що перша з них поглинула кілька "суперземель", чия маса приблизно в 15 разів перевищує масу нашої планети. Це призвело до аномального підвищення вмісту деяких металів у її складі. Зайнятися цим питанням фахівці вирішили після того, як телескоп "Кеплер" виявив рештки двох "підсмажених" планет-гігантів.

Дивіться про нові космічні відкриття 21 століття

Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", фахівці NASA розповіли, чому апокаліпсис не настав.