У мережі з'явилися перші в історії знімки створінь, знайдених на дні Антарктики. Зробили їх вчені в ході підводної експедиції, організованої "Ґрінпіс ".

Знайдені представники фауни і флори будуть відправлені в лабораторії для подальшого вивчення, експерти сподіваються відкрити невідомі види, повідомляє Naked Science. Також повідомляється, що отримана інформація має велике значенням для майбутнього Південного океану. Визначаючи вразливі морські екосистеми, вчені далі зможуть використовувати їх в математичних моделях, які надають допомогу у створенні охоронних морських зон в Антарктиці.

Перебуваючи в підводній експедиції, біологи знайшли величезну кількість тварин на морському дні. Вони були вражені різноманітністю кольорів, коралів, стверджуючи, що дно моря нагадує чудовий сад.

Фахівці сподіваються, що свіжі дані переконають світове співтовариство в ненадійності антарктичної екосистеми і важливості створення величезного заповідника площею 1,8 мільйона квадратних кілометрів.

Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто

Як повідомляв портал "Знай.ua", вчені з'ясували, що мікроорганізми, які живуть в антарктичному озері Уїллансом під 800-метровим шаром льоду, здатні врятувати планету від танення льодовиків.