У Тихому океані виловили новий вид живої істоти

У глибинах Тихого океану вчені виявили гігантське скупчення восьминогів, досі невідомих науці. Ці морські істоти відкладають яйця в непридатних для їх життя умовах.

Цю інформацію повідомляє газета "Сегодня".

Під час вивчення оголення Дорадо – ділянки застиглої лави, розташованої біля берегів Коста-Ріки на глибині трьох кілометрів, вчені виявили групу неймовірних молюсків. Камені біля тріщин, по яких піднімалася вода, були обліплені десятками самок.

Більше сотні глибоководних восьминогів вдалося зафіксувати завдяки безпілотному підводному апарату. Багато з них охороняли кладки з яйцями. Дослідниками було виявлено понад 186 яєць, проте ні один ембріон не подавав ознак розвитку.

Як кажуть фахівці, тварини відносяться до роду Muuscoctopus, проте раніше їхній вид ще не був описаний вченими. Їхні головні відмінності - рожеве забарвлення і великі очі. Доросла особина за розмірами відповідає обідній тарілці.

Помер Король Британії Чарльз ІІІ (оновлено) Всі дані передадуть до податкової: доведеться заплатити за кожен метр Нові правила передачі показників та оплати послуг: газовики попередили про зміни Потрібно бути готовими: що буде з курсом долара до літа

Для глибоководних восьминогів смертельно небезпечною є тепла вода. Підвищення температури призводить до прискорення обміну речовин, і організм молюска починає вимагати більше кисню, ніж міститься у воді. Це може призвести до загибелі тварини. Крім того, представники цього роду, як правило, не схильні збиратися зграями.

Як повідомляв раніше портал "Знай.uа", у перуанському місті Уанчака на північному узбережжі країни вчені зробили унікальне відкриття. Місцеві археологи відкопали таємничі поховання, вік яких оцінюється приблизно дві тисячі років. Вчені були надзвичайно здивовані, коли знайшли в давніх могилах людські скелети з додатковими руками і ногами.

Як повідомляє National Geographic, такі скелети з додатковими кінцівками були виявлені у 30 похованнях з 54 могил. Приміром, в одній могилі виявився скелет чоловіка з чотирма руками, а в іншій – останки дівчини-підлітка з трьома ногами.

Також портал повідомляв про те, що астрономи виявили в сузір'ї Риб остиглу планету-сироту, яка називається CFBDSIR 2149-0403. Про її існування вчені дізналися тільки в 2012 році, проте дослідники вважають її придатною для заселення людьми.