Завдяки передовій технології візуалізації, мистецтвознавці мають нове уявлення про творчому процесі "Блакитного періоду" Пабло Пікассо. Їх результати, представлені на щорічній зустрічі американського Інституту охорони природи", показують, що художник неодноразово переробляв цю картину, залишаючи 13 різних шарів фарби, які були ретельно проаналізовані групою дослідників.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Відомо, що "La Soupe" належить художній галереї Онтаріо з 1983 року. Але тільки зараз, після трирічного технічного вивчення фонду Пікассо, можна по-справжньому зрозуміти, як саме створювалася картина. Сканування показує, що елементи були додані і відняті з композиції в декількох місцях. Третя фігура, звернена обличчям до глядача, коли стояла між дитиною і жінкою і простягала малюкові тарілку супу. Також у цій сцені була присутня керамічна банку.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що в Італії археологи виявили останки чоловіка, який, імовірно, був розіп'ятий на хресті, а потім похований без почестей на півночі країни.
Цю інформацію повідомляє науковий журнал Archaeological and Anthropological Sciences.
Під час вивчення останків, археологи виявили сліди-отвори у п'ятій кістки. Експерти вважають, що це свідоцтво розп'яття, "оскільки параметри діри вказують на те, що через неї пройшов цвях".
"Римляни винайшли розп'яття, але використовували його досить довго - до того, як у четвертому столітті цей вид кари заборонив імператор Костянтин. Записів про страти через розп'яття на хресті збереглося безліч, а от археологічних матеріалів - дуже мало; нова знахідка може бути лише другим відомим свідченням існування цієї жорстокої практики", - йдеться в матеріалі.
За словами вчених, римляни, найчастіше, розпинали рабів, іноземців та дезертирів: "довгу і болісну смерть на хресті залишали для особливо зневажуваних засуджених".