Біле вино робить жінок щасливішими. Про це свідчать результати експерименту, проведеного дослідниками з Мадридського політехнічного університету, повідомляє видання The Sun.

Вчені провели дослідження за участю більше 200 жінок. Їм пропонувалося дегустувати зразки кількох видів вина. Після цього вчені спостерігали за емоційним станом жінок. З'ясувалося, що вживання білого вина дозволяє жінкам відчувати більш виражені щасливі емоції.

"У жінок піднімався настрій, вони відчували радість і прилив сил. Абсолютно протилежний ефект викликала дегустація червоного вина: після його вживання спостерігалося відчуття провини і агресивність", - розповіли вчені.

Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати

Також дослідження показало, що жінки в якості дегустаторів вина перевершують чоловіків і краще розбираються в смаку напою.

Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", не так давно фахівці в області сексології з'ясували, що ігристе вино позитивно впливає на статевий акт в цілому і викликає у чоловіків потужну ерекцію, яка триває довше, ніж зазвичай.

Так, досвідчені вчені розповіли, що невелика кількість цього алкогольного напою перед інтимною близькістю позитивно впливає на статевий акт. Незважаючи на недавні дослідження, які показали, що спиртні напої негативно впливають на сексуальне життя, а чоловіки через них перестають реагувати на сексуальну стимуляцію, фахівці встановили, що дане твердження стосується не всіх напоїв такого роду.

Нагадаємо, вплив червоного і білого вина на розвиток раку передміхурової залози було проаналізовано міжнародною групою вчених. І дослідження привели до несподіваних висновків медиків. Результати були опубліковані в науковому журналі Clinical Epidemiology.

Стан здоров'я 611 169 чоловіків було проаналізовано вченими з медичних інститутів Румунії, США, Канади, Йорданії, Швейцарії, Італії, Японії та Австрії.

Зазначимо, кандидат медичних наук Анатолій Печінка довів, що найбільш небезпечними для людини є енергетичні напої, які містять у собі дуже багато кофеїну.