Вчені описали новий вид динозаврів, яким дали назву Patagotitan mayorum.

Таку назву вид отримав завдяки місцю, де було виявлено останки шести динозаврів, у Патагонії на Півдні Аргентини.

Найбільші з відомих сьогодні динозаврів, зауроподи (група Sauropoda), населяли Землю протягом юрського і крейдяного періодів - від 66 до 200 мільйонів років тому. Їх відрізняли довгі шиї і хвости і порівняно невеликі щодо пропорцій тіла голови. До недавнього часу найбільшими представниками групи вважалися аргентинозавр (рід Argentinosaurus). Їх довжина складала до 35 метрів.

Опис нового виду динозаврів опубліковано в журналі Proceedings of the Royal Society B, повідомляє "naked-science.ru".

Але новий вид є значно більшим - за оцінками вчених, вага тварини становила близько 69 тонн, на 10 тонн більше, ніж вага одного з найбільших зауроподів Dreadnoughtus schrani. Довжину тіла динозаврів нового виду оцінюють в 35-37 метрів, висоту - 15 метрів. Вік останків становить близько 100 мільйонів років. Як і інші зауроподи, представники нового виду були травоїдними.

Безкоштовний проїзд для всіх: українцям скасують плату за комунальний транспорт Українські пенсіонери отримають доплати за стаж: у кого зростуть виплати вже цього літа Українським родинам виплатять 10800 грн: як подати заявку Українцям кардинально змінять правила оплати комуналки: до чого готуватись

Patagotitan mayorum називають найбільшими з усіх сухопутних тварин. Серед мешканців морів їх "переросли" сині кити, маса яких може досягати 150 тонн.

Нагадаємо, як повідомляв "Знай.ua", британські біологи знайшли закам'яніле морське створіння зі страхітливими шипами навколо рота. Цей доісторичний хижак жив на дні океану понад 500 тисяч років тому.