Міжнародна група вчених з університетів Уорика і Манчествера провели серію досліджень, в результаті яких дійшли висновку, що збивати температуру, тобто, чим ми частенько грішимо, ні в якому разі не можна.

Як виявилося, під час штучної боротьби з температурою за допомогою жарознижувальних в організмі знищується білок, який і робить наш організм здатним боротися із хворобою. Іншими словами, ми своїми ж руками знищуємо природний імунітет. Детальніше про це дослідники написали в статті періодичного університетського видання університету.

Фахівці вивчили вплив високої температури на ефективність роботи імунної системи людини. Виявилося, що ключову роль тут відіграють білки Nuclear Factor (-κB), яку вчені порівнюють з клітинними годинами.

Навіть при невеликому підвищенні температури, скажімо, до 37 градусів або трохи вище, вони починають прискорено переміщатися в ядро ​​клітини і назад, активуючи роботу імунної системи. Причому чим вища температура тіла, тим швидше цей білок переміщається.

У Львові в страшній аварії загинули сини священика: братів-близнюків оплакує вся Україна

Наречена Розенка Лебідь показала соски і круглий животик: "Уже не влазять"

Льоша з "Холостячки" повідав про найболючіше: "У мене 8 років не виходило"

Еллерт вперше зізнався, чому не познайомив Мішину з батьками: "Сидять в трусах, потім випадково встають…"

Клітини, заскочені зненацька, починають активніше реагувати на пухлину, рану або інфекцію. Таким чином, організм починає чинити опір хвороби, а зцілення настає швидше. Відкриття учених підтверджує поширену думку про те, що підвищену температуру до певного моменту збивати не можна. Прийом протизапальних препаратів при 37,5° - тільки порушує біологічні процеси опірності організму. Зрозуміло, мова не йде про температуру вище 38,5°, коли життя людини опиняється в небезпеці.

Таким чином, людство опинилося на порозі іншого важливого відкриття: якщо фахівці навчаться управляти процесом стимуляції імунних клітин білками Nuclear Factor (-κB), то наблизяться до створення ліків нового покоління.

Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" писав про те, який популярний продукт здатен поліпшити роботу серцево-судинної системи і навіть попередити ряд серйозних захворювань.