Канадські вчені провели досліди, для вирішення популярної загадки про курку та яйце. Варто відзначити, що дана головоломка хвилює уми людства вже досить давно.

Нещодавно дослідники змогли зрозуміти, як курча вибирається з яйця, яке досить міцне та здатне витримати потрійну масу тіла курки.

На думку фахівців, яєчна шкаралупа розділяється на три шари наноструктур, що відрізняються різними рівнями міцності, еластичності та інших механічних властивостей, при цьому дані структури змінюються паралельно збільшенню розміру та маси зародка. На той момент, коли курча готовий вийти з яйця ці структури втрачають свою міцність настільки, що розбити шкаралупу не складає для нього великої складності.

Це питання хвилювало людей навіть у часи античності, оскільки навіть найслабке курча володіло достатньою силою, щоб розколоти шкаралупу яйця зсередини, тоді як воно могло витримати вагу різних великих птахів.

За безкоштовні поїздки в автобусах тепер доведеться платити Готуйте гаманці: українцям за лічені дні підвищать тарифи на комуналку, що подорожчає Відвикайте від опалення: українців просять зробити це до вимкнення, щоб не постраждати Готуйте документи: "Укрпошта" розпочинає виплати до 3 тисяч гривень

Нагадаємо, раніше повідомлялось, що вода – це основа життя для всього живого на планеті. Вона оживляє і може навіть вбити. Всіх секретів цього унікального природного матеріалу і досі не розкрито. Нещодавно дослідники розкрили ще одну незвичайну властивість Н2О.

Про результати експериментів написали в спеціалізованому виданні Proceedings of the National Academy of Sciences.

Вчені з Токійського університету з'ясували, що ключова характеристика води - це її тетраедрична структура. Подібні якості фахівці виявили в інших сполуках, схожих за структурою з живлющою вологою. При підвищеному рівні тетраедричності таке з'єднання все більше буде нагадувати воду.

Головним результатом свого дослідження вчені вважають відкриття залежності в'язкості від мікроскопічних структур. Вчені впевнені, що їх відкриття знайде широке практичне застосування. Наприклад, у галузі, яка розробляє фільтри для очищення води.

Як повідомляв портал "Знай.uа" муміфіковані останки Атакамского гуманоїда були знайдені в 2003 році в покинутому чилійському містечку Ла-Норія, де раніше займалися видобутком нітратів. Особливості кісток вказували на те, що 15-сантиметровий скелет міг належати дитині 6-8 років. Десять пар ребер замість звичайних для людини 12, витягнута у формі конуса голова — все це наштовхувало на думку про позаземне походження.