Пошуки представників позаземних цивілізацій не припиняються вченими умами ні на секунду. Так, російським вченим вдалося виявити останки невідомо істоти, які були прийняті за скам'янілості позаземного представника в планети Нібіру. Про це повідомляють місцеві ЗМІ.

Увагу палеонтологів залучили черепа, які спочатку були прийняті експертами за кістки тварин. Свою думку дослідники змінили після того, як виявили поряд з незвичайною знахідкою ще й скриню. Вона мала дивні символи «Аненербе».

Багато скептики спочатку несерйозно поставилися до заяви своїх колег про те, що вони стоять на порозі нових великих відкриттів. Проблема полягала в тому, що зовні останки сильно нагадували скам'янілий частини тіл турів. Але згодом дослідники змінили свою думку, так як помітили одну суттєву розбіжність.

Мова йде про невеликому отворі, розташованому в нижній частині голови. Воно ж, на думку експертів, представляє собою основу хребта. Так вдалося зрозуміти, що «власники кісток» рухалися так само, як це роблять люди.

Додатковим непрямим доказом стали дивні формування, які виднілися на тлі великих очей з роговими наростами. Сама ж лицьова кістка являла собою повністю плоску поверхню, що підштовхнуло археологів до думки, що вони мають справу з незвичайними останками тварин, а кістками істот неземного походження.

"Земля затремтить під ногами": ясновидець Герман побачив точний рік перемоги України Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

Зіставивши всі непрямі докази, наукові співробітники прийшли до висновку, що їм пощастило відшукати сліди аннунков. Так називають представників неземної цивілізації, які, згідно неперевіреною інформацією, вшанували людство своєю присутністю, спустившись з небес. За деякими даними, гості не з нашої планети стали налагоджувати контакти з місцевими племенами з нез'ясовних причин.

Поки всі виявлені останки не були ще досконально вивчені, тому робити якісь офіційні висновки ще рано.

Планета Нібіру наближається до Землі

Як писав портал "Знай.uа" з'явилося підтвердження того, що дракони дійсно існували на Землі. В користь цього говорить знайдена на узбережжі Східної Африки конструкція черепа. Артефакт показав реальний вигляд древніх істот.

Дякувати за знахідку слід місцевих жителів, які після виявлення незвичайну давнину заявили про це широкій публіці.