Група американських вчених провели унікальне лабораторне дослідження, яке показало, що на найвіддаленіших экзопланетах існує ймовірність інопланетного життя.

Результати дослідження були опубліковані в науковому виданні Nature Astronomy.

Професор планетарних наук Університету Джонса Хопкінса Сара Херст і її колеги змоделювали атмосферу на віддалених экзопланетах.

Справа в тому, що навіть найпотужніші телескопи не здатні точно визначити наявність інопланетного життя через космічний туман, а це може означати, що вчені втрачають планети, які потенційно придатні для життя.

Дослідження Хьорст показали, що в атмосфері віддалених екзопланет присутні необхідні для життя гази, а саме двоокис вуглецю, водень і гелій, окис вуглецю, метан і азот. Таким чином Херст стверджує, що життя у Всесвіті існує.

Повинні з'явитися без повістки: кого чекають у ТЦК з 1 квітня Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня Жертвувати шлунком заради комуналки більше не доведеться: пенсіонерам призначать доплати Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили"

Як повідомляв портал "Знай.uа", страшна правда відкрилася з приводу природного супутника Землі - виявляється, там розташована база інопланетян. Як з'ясувалося, на поверхні Місяця вже давно виявлений вхід в підземний бункер, де проживає безліч гуманоїдів інопланетного походження.