Вчені Канзаського університету опублікували фотографії "хвостатого павука", тіло якого знаходилося в шматку бурштину понад 100 мільйонів років.

Відзначається, що шматок бурштину з незвичайним вмістом всередині був виявлений на території М'янми. Результати своїх досліджень вчені опублікували в журналі Nature Ecology and Evolution.

Новий вид отримав назву Chimerarachne yingi на честь химери, адже, на відміну від сучасних павуків, у виявленої особини є хвіст. Вчені сходяться на думці, що павук-химера є проміжною ланкою еволюції павукоподібних.

Як з'ясувалося, Chimerarachne yingi практично не вмів плести павутину, так як орган, відповідальний за її вироблення, перебував у павука в зародковому стані. Хвіст ж, як припускають дослідники, допомагав суті полювати і захищатися від хижаків. Цей своєрідний джгутик павук використовував в якості тактильного органу, для того щоб обмацувати навколишні предмети і знаходити здобич.

Розмір тіла павука становить близько 2,5 міліметрів, тоді як довжина хвоста досягає 3 міліметрів.

Боргів не обібратися, якщо забудете про це: українцям нагадали про важливу процедуру Українцям готують тарифний удар після опалювального сезону Готуйте документи: "Укрпошта" розпочинає виплати до 3 тисяч гривень Нова смертельна хвороба набирає обертів - "корона" допомогла їй обійти імунітет

Раніше портал "Знай.uа" писав, британські вчені вважають, що динозаври могли стати жертвою власного успіху і почали вимирати ще до падіння астероїда.