Вивчаючи марсіанські умови на Землі, вчені прийшли до дивовижного висновку. В Дорсеті (Південно-Західна Англія) знайшли сліди ліпідів, які є слідами мікроскопічних форм життя.

Цю інформацію повідомляє Naked Science.

Відомо, що життя виявили в кислотних сірковмісних струмках в Англії. Це відкриття може лягти в основу шаблону пошуку скам'янілих мікробів на Марсі. Через незвичайний відтінок оксиду заліза планету Марс ще називають "червоною".

На думку експертів, у минулому частина території Марса була вкрита водою, яка пізніше випарувалася, залишивши велику частину планети сухою і запорошеною. Однак, до цього на Марсі могли відбуватися процеси, як в цьому регіоні Англії, який зараз досліджують.

Вчені, які займаються дослідженням планети, припускають, що на Марсі могли зберегтися тисячі метричних тонн ліпідів, яких вистачить, щоб заповнити 12 тисяч олімпійських басейнів. Тому вивчаючи Марс на предмет слідів життя дослідники зможуть використовувати ті ж методи, що і на Землі.

Чому українцям необхідно заповідати майно вже зараз та як це зробити правильно Валютний ринок чекають важливі зміни: як можна буде здати чи купити долари Показники лічильника стануть недійсними: споживачів застерегли від неприємностей з платіжками Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

"Якщо там було життя, перш ніж вода висохла, його залишки повинні були зберегтися в марсіанському камені. Проте нам ще належить знайти переконливі сліди органічної матерії, які стали свідченням життя на Червоній планеті", – говорить дослідник Марк Сефтон.

Як повідомляв раніше портал "Знай.uа", аерокосмічне агентство NASA анонсувало, що відправить на Марс невеликий вертоліт в рамках місії "Марс-2020". З його допомогою NASA планує перевірити можливість апаратів, які важче повітря, літати в атмосфері Червоної планети.

“30-денні випробування будуть включати 5 польотів, кожен з яких буде довше попереднього (до декількох десятків метрів) і довші (до 90 секунд). Під час першого польоту апарат повинен вертикально злетіти на 3 метри і зависає на 30 секунд", – йдеться в повідомленні NASA.

Також портал повідомляв про те, що один з дослідників позаземних артефактів блогер Mars Alive виявив на знімках NASA щось жахливе. Він запевняє, що на одному з фото з Марса насправді зображений прибулець, принесений у жертву. Про це він повідомив у власному мікроблозі.