Здавна люди намагалися розгадати секрет молодості та вигадували безліч способів, як зупинити старіння. Вчені і сьогодні активно займаються вивченням цих природних процесів. Шведські вчені, здається, наблизились до розкриття головної причини старіння організму.

За останніми дослідженнями, які проводились у Каролінському інституті, зясувалось, що старіння м'язів відбувається через накопичення мутацій в стовбурових клітинах.

Це відкриття може допомогти медикам створити ефективні ліки, які допоможуть людям боротися з віковою слабкістю.

Як пишуть біологи, вони виявили, що в кожної м'язової стовбурової клітини до 70-річного віку накопичується більше тисячі мутацій. Дефекти в ДНК з'являються як побічний ефект поділу клітин, і в молодому віці існує механізми відновлення нуклеїнових кислот. При цьому найбільш захищеними виявляються ділянки хромосом, важливі для функціонування і виживання клітин. Однак, з часом захист починає відмовляти.

Епіфаній розповів про диво на Водохреща: "Голос з неба"

Помер геніальний актор і сценарист Жан-П'єр Бакрі: "Онкологія не пощадила

"Холостячка" Леся Нікітюк оголила принади в халатику, попри лютий мороз

Квітуча Кароль і батько Балан: сімейний кадр Тіни і Дана з дитиною потрапив в мережу

Дослідники планують з'ясувати, чи можуть вправи загальмувати патологічний процес. Вважається, що фізична активність сприяє знищенню пошкоджених клітин і самооновлення м'язової тканини.

Нагадаємо, вчені з'ясували, що пологи впливають на організм жінки та її здоров'я досить негативно. Одні пологи "старять" жінку на 11 років. Таким чином, у матерів прискорюється темп клітинного старіння.

Які продукти допоможуть продовжити молодість

Як повідомляв портал "Знай.ua", з віком людина "заробляє" все більше хвороб, а організм банально зношується: у нас погіршується пам'ять, сідає зір, а кістки стають дуже крихкими. Однак, за висновками вчених, ці процеси можна дещо сповільнити, якщо дотримуватися правильного способу харчування.