Біологи відкрили новий вид тварин. У Сінгапурі виявили загадкових рептилій, які нагадують міфічних летючих драконів.

Про це повідомляє Telegraf.

Як виявилося, летючі дракони насправді існують в екосистемі Землі, стверджують члени міжнародної наукової групи, що займається вивченням даного напрямку.

За словами вчених, міфічні істоти виявилися набагато ближче, ніж було прийнято вважати. Зокрема, до таких зоологи віднесли різновиди афроаравійских агав.

Дослідникам вдалося з'ясувати, що ці мініатюрні істоти не боязкі та охоче йдуть на контакт з людьми. Тварини здатні перелітати на відстань до 15 метрів і є воістину справжніми летючими драконами.

"Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей

Основне місце існування рептилій - дерева і спускаються вони на землю дуже рідко.

Вчені вже поспішили офіційно охрестити їх Drago. Рептилії мають досить різноманітне плямисте забарвлення, яке допомагає їм майстерно маскуватися та ховатися від хижаків.

Нагадаємо, завдяки тривалим дослідженням вчені змогли визначити гени, які відповідають за формування луски у рептилій і пір'я у птахів. Таким чином, вчені з'ясували, що гігантські крокодили насправді є найближчими родичами пернатих, а їх спільних предок існував за Юрського періоду та називається архозавром.

Також ми писали, що житель Китаю знайшов двохголову рептилію, голови якої зійшлися у жорстокій бійці. Все це чоловік зафільмував на камеру та показав біологам.

Дивіться про крокодила-альбіноса, якиого виявили в Австралії

Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", в річці Аделаїді мешкає незвичайна та рідкісна тварина – самиця крокодила, яку вважають рептилією-альбіносом. Гід Майк Кінлі возить туристів на прогулянковому катері годувати білошкіру красуню.