Запуск апарату Transiting Exoplanet Survey Satellite має відбутися 16 квітня цього року.

NASA готує до запуску нову місію Transiting Exoplanet Survey Satellite, яка призначена для пошуку нових планет на орбітах навколо прилеглих зірок. Повідомляється, що при вдалій підготовки, політ відбудеться вже 16 квітня.

Відомо, що 15 березня відбулася перевірка систем апарату. Вона підтвердила, що супутник готовий до запуску. Перед початком місії апарат буде заправлений паливом, після чого його розмістять всередині обтічника відсіку корисного навантаження ракети Falcon 9 компанії SpaceX.

Запуск проведуть з майданчика Комплексу 40 Бази ВПС США, яка розташовується на мисі Канаверал у Флориді в США.

Відпочинок за кордоном у 2021 році: які вимоги до українців висунули Італія, Іспанія, Єгипет, Туреччина та інші країни

Суд вирішив долю Джонні Деппа і Ембер Херд: несподіваний фінал для "Джека Горобця"

Володимир Дантес і Надя Дорофєєва святкують річницю: співак зворушив фото 10-річної давності

Оля Цибульська показала, як пробилася в шоу-бізнес "через ліжко"

Тривалість запланованої місії супутника становить два роки. Він оснащений чотирма ширококутними камерами, які дозволять йому спостерігати 85 відсотків простору навколо, а також відправляти для аналізу астрономам.

Нагадаємо, що група розробників під керівництвом Алі Силбурта з Університету штату Пенсільванія використовувала штучну нейронну мережу для виявлення кратерів на Місяці. Дані для нейромережі були взяті із супутників, які регулярно фотографують Місяць.

На думку дослідників, це зручніше, ніж звичайні фотографії, так як у випадку з картою височин на зовнішній вигляд кратера не впливає кут падіння сонячних променів.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що слідом за компанією Ілона Маска SpaceX журнал Playboy видалив свій аккаунт з Facebook на тлі скандалу з витоком персональних даних користувачів.

Керівництво популярного чоловічого журналу заявило, що видаляє свою сторінку через гучного скандалу з витоком персональних даних.