Група вчених з Техаського технічного університету, розташованого в Лаббоку, прийшла до невтішного висновку, що активність астронавтів США призвела до загостренню Місяця. Їх дослідження, що базується на підставі даних NASA, проводилося протягом восьми років.

Фахівці прийшли до висновку, що активність астронавтів США, виявлена під час першої місії, іменованої Apollon, призвела до загостренню Місяця, і у цього процесу є кілька передумов.

Одна з причин події криється в порушенні астронавтами пилового шару головного супутника Землі, який являє собою досить тендітну субстанцію.

В результаті незначного, на перший погляд, порушення, крізь "пролом" прорвалася темна пил, яка почала поглинати сонячне світло в неймовірних кількостях, тим самим, різко збільшивши температуру Місяця.

Якщо вірити розрахунками астрономів, протягом останніх 40 років температура на об'єкті зросла в середньому на 1-2 градуси. Вчені рекомендують враховувати отримані відомості під час розробки чергових місій за польоту на Місяць, щоб не погіршити ситуацію ще сильніше.

Платіжки за травень не порадують: постачальник газу підвищив тариф Змії пішли в атаку на українців: як запобігти укусам і чи існує ефективний антидот "Війна в Україні завершиться несподівано" – пророцтво монаха з гори Афон Фанати засудили Могилевську за заохочення доньки: "Не зробили висновків..."

Знай.uа нагадує, що на одному з місячних знімків, отриманих американцями 46 років тому під час місії "Аполлон-16", невтомні онлайн-дослідники – уфологи – виявили великий дискообразний об'єкт яскраво-білого кольору, який ширяє над поверхнею природного супутника Землі.

Фотографія була знята астронавтами NASA в районі місячного кратера Гільберт, з 114-кілометрової висоти.

Уфологи, виявили таку знахідку на офіційному сайті космічного агентства NASA, вважають, що мова йде про зорельоті інопланетян.

Також нагадуємо, американським ученим вдалося отримати цінну інформацію про те, що знаходиться під льодами супутників Сатурна і Юпітера Енцелада і Європи.

Завдяки місії NASA Cassini стало відомо, що там можуть перебувати рідкі океани. Дослідження будуть проводитися неподалік від Гавайських островів до кінця поточного року. Проект отримав назву SUBSEA.