SpaceX успішно запустила ракету-носій Falcon 9 із стартового комплексу SLC-40 на мисі Канаверал. Вона повинна вивести на орбіту геостаціонарний супутник SES-12, який допоможе людству дізнатися ще більше про космос і сусідніх планетах.

Подивіться запуск ракети:

Нагадаємо, що вже до кінця року компанія SpaceX може зробити перший комерційний запуск нової ракети Falcon Heavy.

Про це повідомляє SpaceNews.

Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня Продасте за 8000 гривень: колекціонери влаштували полювання на особливі 5 копійок За інтернет можна не платити: як скористатися новою послугою

Доставку першого вантажу буде оплачувати телекомунікаційний гігант Arabsat. Запуск першого комерційного супутника планують здійснити у грудні 2018 року.

Однак в якості першої в історії корисного навантаження в ракеті Falcon Heavy буде військовий апарат - перед початком комерційного використання новітньої ракети SpaceX відправить на орбіту космічний апарат невідомого призначення в інтересах Військово-повітряних сил США.

Цей пуск спочатку планували на літо 2018 року, проте ВВС наполягли на перенесення старту на жовтень. Відзначається, що на Falcon Heavy могло бути укладений до трьох контрактів, серед яких один військовий.

Перший успішний запуск нової ракети-носія Falcon Heavy відбувся 6 лютого 2018 з космодрому на мисі Канаверал. За винятком розбилася при посадці в море другого ступеня, всі системи ракети відпрацювали штатно.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що вчені відкрили неймовірні факти про людському організмі. Ми далеко не все знаємо про самих себе. Як вдалося з'ясувати дослідникам, у нас є ще один важливий нервовий центр, про який ми не здогадувалися. І знаходиться він у районі так званої п'ятої точки.

За словами вчених, цей нервовий центр, який знаходиться в шлунково-кишковому тракті, насправді "розумніші", ніж нам може здатися.

Напевно, кожному знайомі такі відчуття, як "метелики в животі" або, як кажуть, "під ложечкою засмоктало".

Їх викликає потужний згусток нейронів, розташований вздовж кишечника. Суть відкриття вчених полягає в тому, що ці нейрони пов'язані в єдиний розумовий механізм, і він розумніший, ніж нам здається.