Жителів планети попередили про нову небезпеку

Комети пройдуть набагато ближче від Землі, ніж вважалося раніше.

Відразу 24 комети, що становлять реальну загрозу нашій планеті, стрімко наближаються до Землі.

Про це повідомили співробітники німецького Інституту астрономії суспільства Макса Планка в статті, опублікованій в науковому журналі Astronomy & Astrophysics.

За їх розрахунками, зближення Землі  з потенційно небезпечними кометами відбудеться на відстані 3,26 світлових років від Сонця. Такий короткий проміжок часу неабияк тривожить дослідників космосу.

Вчений Корін Бейлер-Джонс зазначив, що вони пройдуть набагато ближче від планети, ніж вважалося раніше.

Астрономи визначили, що майже всі "зірки смерті" прийдуть з Хмари Оорта, знаменитої своїми чималими астероїдами. На траєкторію комет впливає гравітація інших зірок. Як виявилося, небесні тіла немов  "підштовхують" астероїди до Сонячної системи.

Дослідники  попереджають: якщо одна з майбутніх комет зіткнеться із Землею, планету чекає катастрофа. Проте тут же заспокоюють, що такий сценарій малоймовірний.

Як писав інформаційний портал "Знай.ua", вчені місії Gaia переконані у появі у Сонячній системі другої зірки. Станеться це через 1,3 млн років.

Оксана Ханас