Американські вчені випадково виявили у штаті Оклахома незрозумілий гігантський закам'янілий об’єкт. Спеціалісти вважають, що це космічний корабель прибульців.

Аномальний об’єкт виступає із так званої Великої Техаської стіни. Дослідник Девід Кембел, який займається вивченням гірських утворень, припустив, що об’єкт пронизаний системою металевої конструкції, яка має правильну геометричну форму.

Тому, на думку, фахівця, знахідка цілком може мати рукотворне походження. От тільки місцеві мешканці упевнені, що вчений помилився стосовного того, чиїх рук це справа.

Уфологи порівняли об’єкт та його структуру із конструкцією так званого Вафельного каменя та невідомим об’єктом, що знайшли раніше на дні Балтійського моря. Усім цим знахідкам приписують інопланетне походження.

Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", океанологи виявили на дні Балтійського моря загадковий об'єкт. Після численних досліджень, вчені заявили, що об’єкт має позаземне походження, це може бути корабель інопланетян.

Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone Штрафи від 3,5 тисяч гривень: "Газмережі" попередили власників газових плит та колонок Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку Українцям виплатять по 10 800 гривень на особу: хто отримає нову допомогу