Український серіал "Перші ластівки", який показує Новий канал, виграли престижну європейську премію.

Логотип популярного серіалу переміг у категорії Concept Logo Promax BDA Europe, що поставило український Новий канал на один щабель з HBO, BBC і Netflix, які в різні роки також отримували золото Promax.

Серіал "Перші ластівки" здобув популярність не лише завдяки блискучій грі акторів, але й нагальним темам, табуйованим для українського ТБ. Навіть британське BBC писало про український серіал.

"Перші ластівки" вразили й престижний конкурс маркетологів Promax Awards Europe 2020. Лого серіалу здобуло золото Promax.

Популярні новини зараз
Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе Довго "тримати" тарифи - неможливо: українців попередили про нові ціни на світло та газ Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Показати ще

"Сам по собі логотип добре відображає настрій проекту, – говорить головний дизайнер Нового каналу Олександр Антонов. – Але одна з важливих причин, чому цей кейс зрозуміли хлопці, які не говорять українською, в тому, що ми змонтували дуже класний шоуріл. Лого – це не просто підібрані два слова, а величезна робота з осмислення продукту. У серіалі був дуже важливий елемент – галочка, яку ставили на собі герої, коли виконували завдання Друга. Нам спало на думку, що її можна використовувати замість букви "В" у слові ЛАСТІVКИ. Це було відсилання до візуального образу ластівки і до галочки, яку ми хотіли обіграти"

Результатом роботи великої команди стало довгоочікуване перше золото в категорії Concept Logo Promax BDA Europe.

Зазнвчимо, що PromaxBDA Awards Europe – найпрестижніший конкурс маркетингу і рекламістів у сфері телебачення в Європі. Подібні нагороди отримували HBO, BBC, Netflix, National Geographic та інші канали зі світовим ім'ям.