Заробіток всіх блогерів та інтернет-зірок здебільшого залежить від реклами, яку вони викладають у своїх блогах і, звичайно ж, ціна на цю рекламу залежить від популярності знаменитості та від їх особистих амбіцій.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧарівна та приваблива уродженка Івано-Франківська Юля Верба (справжнє прізвище - Вербинець) яскраво засяяла на небосхилі шоу-бізнесу. Нещодавно дівчина, яка має мільйон пдписників, відкрила заклад громадського харчування, де годує українців млинцями та шаурмою.
У своє інтерв'ю Раміні у "Ходят слухи" Юлія зізнавалася, що заробляє від одного мільйона гривень на місяць. Так за кожну рекламну інтеграцію Верба бере від 20 тисяч гривень. У середньому блогерка знімає від трьох таких інтеграцій на добу. Іноді й більше, адже вона працює над рекламою майже цілий день.
А скільки ж насправді просить Верба за рекламу у своєму блозі? У цьому розібралася "блогерський ревізор" Катя Цвєткова.
"Я знала приблизну вартість її реклами, але у мене ніколи не було чіткого прайсу, але зараз я його дістала. Тому, погнали" , - ділиться Цвєткова.
Охоплення у Вербинець значні - 470 тисяч. Це при тому, що підписників на тій сторінці – 570 тисяч (У Юлії є кілька сторінок у Instagram).
"За скрін вашого профілю у Юлі ви відвалите 7 500 гривень, а за відео-макет вже 8 тисяч гривень. Одне розмовне сторіз + скрін вашого профілю вже буде 19 500 гривень, а просто одне розмовне сторіз – 17 тисяч гривень. Огляд товару – найпопулярніший тариф, і коштує він 24 000 гривень. А ось уже пост, огляд та скрін профілю в сторіз вже 35 тисяч" , - озвучила цифри "ревізорка".
Нагадаємо, що Юлія Верба стала мамою посеред війни: "Обіцяю оберігати та любити".
Раніше ми повідомляли, що курс Даші Квіткової та Микити Добриніна – розвод: учениця розповіла всю правду про некомпетентних педагогів.