Netflix не збирається сповільнювати виробництво серіалів і фільмів – навпаки, у 2025 році компанія планує витратити близько $18 мільярдів на створення нового контенту.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяФінансовий директор Netflix Спенсер Ньюман озвучив цю цифру під час конференції Morgan Stanley Tech, Media & Telecom 2025. За його словами, компанія навіть не наблизилася до межі своїх можливостей: "Ми ще тільки на початку шляху", – заявив він у коментарі Variety.
Це на 11% більше, ніж у 2024 році, коли стрімінговий гігант витратив $16,2 мільярда на розробку та випуск проєктів.
На що йдуть ці гроші?
Netflix активно залучає до співпраці топових режисерів і акторів. У березні на платформі виходить "The Electric State" – новий фільм братів Руссо, у якому знялися Міллі Боббі Браун і Кріс Пратт. Це вже третя стрічка Руссо для Netflix після "The Gray Man" (його бюджет сягнув $200 мільйонів).
Серед інших масштабних проєктів – дилогія "Евакуація" з Крісом Гемсвортом, всесвіти Зака Снайдера "Повстання Місяця" та "Армія мерців", а також хіти "Венздей", "Бріджертони", "Поліцейський із Беверлі-Гіллз: Аксель Ф".
Netflix також впевнено почувається в жанрі документалістики, корейських драм і аніме. Ньюман пояснює їхній підхід до відбору контенту так: "Тут є трохи мистецтва і трохи науки", додаючи, що внутрішні прогнози зазвичай доволі точні.
Не все так райдужно
Попри мільярдні витрати, компанію критикують за часті скасування серіалів. Наприклад, днями Netflix несподівано закрив "Новобранця" після двох сезонів, хоча шоу мало непогані рейтинги. Де проходить межа між успішним і "непотрібним" проєктом – залишається загадкою.
Та поки Netflix генерує гучні прем’єри, платформа продовжує визначати культурні тренди і залишається однією з найвпливовіших у світі стрімінгу.
Також Знай.ua повідомляв, що фанатам "Месників" від Marvel, приготуватися: брати Руссо готові створювати відеоігри.