Не секрет, що в українському шоу-бізнесі, присутнє тільки шоу, самого ж бізнесу майже немає. І у який зірки не спитай, будь вона дуже популярною або починаючої - у них ніколи немає грошей. Тому нерідко наші селебітіз намагаються заробити не тільки своїм талантом, а й ім'ям, випускаючи різні товари імені себе.

Наприклад, з 26 вересня цього року в продаж надійде помада від Народної артистки України Тіни Кароль. Придбати її можна буде на всіх сольних концертах співачки під час Всеукраїнського туру, який пройде цієї осені.

Знай.ua вирішив згадати, хто ще з українських зірок запускав свої торгові марки, і наскільки взагалі це вигідно.

Ціна імені

Як нам розповів піар-менеджер Кароль Павло Орлов, помада - це перший і останній товар, який буде виходити з її ім'ям.

Популярні новини зараз
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Показати ще

«Більше нічого не буде», - повідомив він.

Вартість помади від Тіни Кароль становить 299 гривень. Якщо припустити, що в процесі її концертного туру, в перебігу якого вона дасть 55 концертів, на кожному виступі будуть купувати мінімум 100 помад, то в результаті дохід від цього складе понад півтора мільйона гривень. Непогана сума, погодьтеся.

Намагалися заробити косметикою і інші вітчизняні зірки. У 2014 році Народна артистка України Ірина Білик вирішила випустити свій особистий аромат з однойменною назвою.

«Спеціально для мене його створив відомий український парфумер. Ми придумали аромат, який будемо продавати тільки моїм справжнім шанувальникам і тільки на виступах, причому ексклюзивно - не більш десяти флаконів кожен концерт», - оголосила тоді про свій парфум співачка.

Наскільки цей комерційний проект виявився успішним судити складно, так як ось уже три роки про цей парфум нічого не чути.

Лорак і її запах

Більш успішний досвід у створенні власного аромату має українська зірка Ані Лорак. Ще у 2010 році вона випустила парфум свого імені Chiffon by Ani Lorak від Oriflame.

«Я з дитинства мріяла винайти аромат на власний смак і задум, - розповідає Лорак. - Туалетна вода Chiffon by Ani Lorak - це відображення жіночності. Аромат вийшов ніжним, як легкий дотик шифону».

Коштували ці духи недешево - 710 грн і розкуповувалися дуже швидко. Справедливості заради треба сказати, що ось вже кілька років, як попит на них впав, тому що Ані Лорак більшу частину часу проводить у Росії, закривши очі на те, що у нас війна зі східним сусідом.

Одяг від зірок

Окремо можна виділити зірок, які запустили свою лінію одягу. Їх набагато більше, ніж тих, хто вирішив назвати своїм іменем косметику.

Однією з перших свою лінію одягу запустила співачка Анна Седокова. Її бренд називається «LA STORY by Anna Sedokova», вона сама придумує ексклюзивні принти для своїх колекцій.

Ще одна екс-ВІА ГРА Надія Мейхер у минулому році презентувала свою дебютну колекцію дизайнерського одягу під брендом «Meiher by Meiher». Цікавим моментом є принти і написи на одягу з віршами співачки. Також Мейхер представила лінію взуття.

Також в дізайнерстве «вдарилася» і співачка, телеведуча Lilu. Під брендом "Lilu & Krushani" вже кілька років з'являються купальники і спортивний одяг.

«Все почалося зі знайомства з дизайнером Оленою Крушані, - розповіла нам зірка. - Ми об'єднали наші спільні ідеї і вже через деякий час запустили у продаж першу лінію купальників. Природно, успіх до нас прийшов з часом, але вже зараз нашу продукцію можна купити і в багатьох українських шоурумах, і в шоурумах інших країн: Азербайджану, Казахстану, Дубаї ».

За словами Lilu, вона сама і її зіркові колеги подібні бізнес-проекти запускають для того, щоб заробити.

«Але працювати над цим потрібно кожен день, тільки тоді це буде рентабельно, - підкреслила співачка. - Вартість купальників від 1800 до 3500 гривень».

Портрети і мед

Іноді, щоб виділитися і не повторюватися за іншими, українські знаменитості знаходять інший шлях заробити. Наприклад, співачка Даша Астаф'єва стала ініціатором свого власного культурного проекту StanD'Art, в якому вона не тільки ідейний натхненник, а й модель, і художник.

«Всі роботи ексклюзивні, - розповіла нам піар-менеджер артистки Ганна Гурбан. - Вони вже продаються і коштують дуже дорого».

Цікаво, що не завжди зірки самі придумують собі товар, який називають своїм ім'ям. Як нам розповіла Народна артистка України Катерина Бужинська, сама вона нічого такого не випускала, але ось шанувальники одного разу здивували.

«Вони подарували мені мед «Бужинська», - посміхнулася, згадуючи співачка. - Це була акація. Мій найулюбленіший».

Нагадаємо, раніше ми повідомляли про те, ким "працюють" голлівудські зірки у Росії.