З наступної весни в Україні починаються масштабні ремонстні роботи, спрямовані на те, аби зробити дороги безпечнішими.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк повідомляє портал Рoliteka, про нинішній стан справ розповів Віктор Загреба - експерт з питань транспорту, радник глави Міністерства інфраструктури.
"Кілька років тому я робив статистичні підрахунки, намагаючись виявити, яка дорога в Україні найгірша з точки зору безпеки. Як не дивно, це траса М-06 Київ – Чоп. На ній найвища смертність, практично один загиблий на три кілометри. Ми зробили таку аналогію: якщо ви їдете за кермом до Львова і слухаєте музику, в кінці кожного треку є маленька пауза, то можна сказати що це хвилина мовчання за тими, хто на цьому місці загинув. І ось скільки пісень ви прослухаєте від Києва до Львова, стільки людей загинуло на цій ділянці за минулий рік. Це величезна кількість. Там щорічно гине близько 200 чоловік, немов розбивається цілий аеробус, і так кожен рік. Тому це найнебезпечніша дорога в Україні", - розповів Загреба.
Стало відомо, які траси ведуть до курортів України. У розпал відпусток українці часто воліють подорожувати не потягом чи автобусом, а на власних автомобілях. З'ясувалося, в якому стані на них чекають "курортні" дороги.
Автобан Київ-Одеса традиційно вважається одним із найкращих у всій Україні, і в принципі можна так вважати і далі. Однак під час журналістської інспекції йшов сильний дощ, так що рух був уповільненим. Крім цього, на виїзді зі столиці на водіїв вже чекав величезний затор, який стався через те, що на Кільцевій дорозі комунальники проводять ремонтні роботи.
Нагадаємо, експеримент з високими зарплатами у сфері інфраструктури провалився.
Як повідомляв Знай.uа, українці згадали найбільші обіцянки глави Укрзалізниці, які залишаються поки що мрією.
Також Знай.uа писав, що мережі показали стан туалетів у вагонах "Укрзалізниці", в той час як глава перевізника носить форму, розшиту золотом.