"Чорна п'ятниця" в Україні цього року пройде 23 листопада. Більшість українських ритейлерів вже анонсували свої акції.

В Україні про традиції Black Friday знають 88% українців, хоча наші магазини почали масово підтримувати подія тільки з 2014 року. Передає Хвиля.

Згідно з дослідженнями платформи Black Friday Global, яка зібрала дані серед 12 тис. людей в 55 країнах, знижки часом перевищують 70%, і люди з усіх куточків світу витрачають в цей день пристойні суми.

Також відомо, що взяти участь в активному шопінг готові 30,09% українців. Відзначимо, що в 2017 році цифра становила 18,58%.

Популярні новини зараз
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році "Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації "Тисяча Зеленського": як батькам отримати гроші за своїх дітей Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Показати ще

Автори дослідження повідомляють, що 68,62% покупців вирішили здійснювати покупки в онлайн і оффлайн режимах. На пошуки вигідних пропозицій в інтернет відправиться 17,65% опитаних, а 13,73% вирішило віддати перевагу традиційним торговим центрам.

За словами дослідників, українці готові витратити під час "чорної п'ятниці" в середньому 2975 грн ($113). Це більше, ніж турки і казахи ($97 і $64). Але менше, ніж поляки і білоруси ($175 і $150).

При цьому, українські ритейлери відзначають в топі продажів: одяг, електроніка, взуття та косметика.

"Традиційно найбільше купують в цей час ті ж товари, що по всьому світу: одяг, взуття, косметику, дитячі товари, техніку і електроніку. Максимальні знижки завжди на одяг, взуття та аксесуари — до 80%. Менш щедрі акційні пропозиції продавці роблять на техніку і електроніку. У середньому ціну знижують на 15—20%. Більш істотні знижки на популярні товари в цьому сегменті — велика рідкість", —розповіла керівник прес-служби Prom.ua Юлія Новаченко.

Так ретейлери відзначають, найбільш популярні хитрощі магазинів в ТРЦ: завищити ціни, щоб потім зробити "знижку", прибрати з залу речі ходових моделей або розмірів, анонсувати величезну знижку в магазині і поставити її на мінімальну кількість товару. А в мережі схем обману ще більше.

Експерт радить, щоб не попастися на хитрощі продавців потрібно дотримуватися чотирьох головних правил:

- адекватно оцінюйте вартість товару;

- велика знижка на дорогий товар повинна викликати сумніви;

- звертайте увагу на рейтинг продавця, відгуки покупців;

- вибирайте варіант доставки кур'єром з оплатою після або доставку на поштове відділення та накладений платіж.

Нагадаємо, Приватбанк озвучив скільки клієнти витрачають на покупки в інтернеті кожен місяць.

Як повідомляв портал "Знай.uа", Цитрус пропонує три вигідних варіанти покупки iPhone XS
і iPhone XS Max.

Також "Знай.uа" писав, влітку 2019 року в київському ТРЦ Ocean Mall відкриють перший в Україні магазин IKEA.