В цьому місяці Кабмін опублікував проект закону, згідно з яким у нелегальних таксистів зможуть конфіскувати їх авто. При цьому без машини зможуть залишитися і офіційні перевізники, при порушенні умов ліцензії.

Про це заявив голова правління «Української таксомоторної асоціації» (УТМА) Андрій Антонюк у середу, 24 жовтня, під час круглого столу.

За його словами, перевізники вважають за краще йти неофіційним шляхом. За підрахунками УТМА, тіньова економіка становить понад 40 млрд грн щорічно. При спрощеній системі оподаткування, якщо б таксисти платили лише єдиний податок і єдиний соціальний внесок, держбюджет отримав би додаткові 3,5 млрд гривень.

Однак таксисти впевнені, що отримання ліцензії дуже дороге і невиправдане. Ліцензія коштує 1 841 грн, але є обов'язкова умова – наявність таксометра в машині. Його вартість від 7 до 10 тис. грн. Таксисти вважають, що ця система застаріла. А виміряти дальність поїздки можна, завантаживши додаток на телефон. Всі пасажири вимагають вказати тариф ще при замовленні поїздки. Крім того, в реєстрі затверджених типів засобів вимірювальної техніки, таксометра немає.

Популярні новини зараз

Настя Каменських зайняла місце Каті Осадчої після пологів: розповість про весілля Alyona Alyona і "походеньки" Клопотенко

Епідемія чи кінець світу? Сотні ворон загадково загинули в один день, орнітологи розгублені

Як взимку зекономити до 80 % на опаленні: українці знайшли дієвий спосіб – "по-радянськи"   

Українцям додадуть ще одну пенсію за станом здоров'я: юрист пояснив, хто увійшов до пільгової категорії

Показати ще

Антонюк називає цей прилад незаконним і стверджує, що можна заощадити іншим шляхом. Ліцензії видають без таксометра за хабар. УТМА повідомляють, що її розмір коливається від 1 до 2 тис. гривень.

А хто хоче працювати за спрощеною системою оподаткування як юридична особа, має купити в кожне авто ще й касовий апарат. Його вартість 7-12 тис. грн. Крім того, кожен місяць необхідно платити 250 грн абонплати.

Легальні таксисти переживають за свої авто, адже якщо законопроект приймуть, приводів для конфіскації транспортних засобів може бути величезна кількість. Зараз багато служб таксі просять спростити умови виходу на легальний ринок. Адже вони неконкурентні перед неофіційними перевізниками.

Водії таксі хочуть мати офіційну роботу, завдяки якій у них буде соцпакет і буде нараховуватися стаж. Але для цього потрібен простий вихід на ринок таксі без корупції і обгрунтовані податки. Для цього вже підписано відкритого листа з вимогами. Його відправлять президенту, голові Верховної Ради, прем'єр-міністру і лідерам фракцій. У разі, якщо їх не почують, обіцяють вийти на всеукраїнський страйк.

Нагадаємо, що скандальний законопроект остаточно вивів водіїв з рівноваги.

Як повідомляв портал Знай.uа, з початку 2018 в Україну було ввезено рекордну кількість авто з іноземною реєстрацією.

Також портал Знай.uа писав, що на дорогах стане особливо небезпечно в середу і четвер, 24 і 25 жовтня.