Щорічно після Чорної п'ятниці настає Кіберпонеділок (Cyber Monday). Як відомо, це маркетингова назва понеділка, який є днем величезних знижок і розпродажів, але вже не в «живих», звичайних магазинах, а в Інтернеті.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦе час онлайн-розпродажів, коли інтернет-магазини пропонують товари за зниженими цінами, які ви можете придбати в мережі і замовити прямо під двері будинку. Оскільки Кіберпонеділок, як Чорна п'ятниця, проводиться щорічно в період підготовки до Різдва і Нового року, то він є одним із найбільш жвавих днів торгівлі для інтернет-магазинів, більшість яких пропонують своїм покупцям реально гігантські знижки.
Кіберпонеділок 2018: історія свята
Вперше Кіберпонеділок, як і Чорну п'ятницю, почали проводити американці – у 2004 році відбувся перший масовий онлайн-розпродаж. Сам термін «Cyber Monday» рік потому було запропоновано інтернет-ресурсом Shop.org, що представляє відділення Національної федерації роздрібної торгівлі США. Прийнято вважати, що цей день вигадали спеціально для офісних працівників, так як сплеск інтернет-продажів зазвичай трапляється в перший понеділок після Дня Подяки. У цей день американці повертаються на роботу після відпочинку і можуть за допомогою інтернету здійснити покупки з великими знижками напередодні новорічних свят.
Зараз Кіберпонеділок набирає обертів і є одним із найбільших у світі онлайн-розпродажів та акцій знижок на товари в мережі. Примітно, що більшість роздрібних інтернет-магазинів пропонують у цей день знижки аж до 90%, та спеціальні пропозиції, щоб заманити своїх «святкових» покупців. Крім того, з кожним роком зростає кількість інтернет-магазинів, в яких є безкоштовна доставка товарів прямо до будинку.
Ще один фактор, що впливає на популярність цього дня – це стрімке поширення смартфонів і планшетних комп'ютерів, які дозволяють людям взагалі не залежати від робочого комп'ютера і часу перебування в офісі. Таким чином, користувачі мережі мають можливість робити онлайн-покупки легко і з задоволенням, без черг і штовхання в торгових центрах, з більш широким і швидким діапазоном пошуку товарів, що фізично складно охопити в Чорну п'ятницю.