Турецька авіакомпанія Turkish Airlines запустить новий прямий регулярний рейс до Києва. Польоти розпочнуться з 6 квітня 2019 року.

Про це повідомив генеральний директор представництва авіакомпанії в Києві Дінчер Саіджи.

"Ми раді оголосити про відкриття прямого рейсу за маршрутом Бодрум - Київ - Бодрум, який є популярним місцем відпочинку серед українців", - зазначив гендиректор.

Популярні новини зараз

Біблійні "вершники Апокаліпсису" несуться на Єгипет - страшні пророцтва збуваються?

Відомий спортсмен після завершення кар'єри підпалив машину з дружиною і дітьми - ніхто не вижив

Вдівець Жанни Фріске Дмитро Шепелєв несподівано пішов назавжди

Волочкова в барі показала "шланг" вражаючого розміру, дітям краще відвернутися

Показати ще

Turkish Airlines запустить рейси з турецького курортного міста Бодрум до Києва. Польоти відбуватимуться один раз на тиждень по суботам в нічний час. Зокрема з Бодрума буде виліт о 1:15, а з Києва - о 4:40 за місцевим часом.

Час у дорозі становитиме близько 2,5 годин. На лінії Turkish Airlines планує задіяти середньомагістральні літаки Airbus A320.

Маршрут Бодрум-Київ стане першим українським маршрутом Turkish Airlines, який буде виконуватися з регіонального аеропорту Туреччини. У даний час авіакомпанія літає тільки зі Стамбула в Київ, Львів, Одесу, Херсон, Запоріжжя та Харків.

Turkish Airlines - це перевізник Туреччини, що базується в Стамбулі. Здійснює регулярні рейси в 255 іноземних і 49 внутрішніх аеропортів в Європі, Азії, Африці та Америці. В Україні авіакомпанія працює з 1993 року.

Нагадаємо, що популярний авіарейс з Києва під загрозою: загадкова ситуація з квитками. З сайту Ryanair зникла продаж квитків на рейси з Києва в Грецію, решта 4 нових рейсу поки діють в повноцінному режимі.

Раніше портла "Знай.ua" повідомляв, що 2018 рік став для України рекордним за кількістю скасованих або перенесених авіарейсів, зіпсованих нервів пасажирів і нових скандалів, як з перевізниками, так і з туроператорами

Також "Знай.ua" писав, що спеціалісти компанії перелічили список причин, коли пасажири цілком законно можуть повернути витрачені гроші або компенсувати за неякісні послуги авіаперевізників.