Після нового заку про "євробляхи" в Україні впали на них ціни. Сайти з продажу машин заповнені пропозиціями іномарок за 600-800 доларів. Власники не хочуть або не можуть розмитнити "залізних коней" на кордоні, тому продають їх фактично за ціною металобрухту.

Про це пише видання Вести.

Заступник міністра фінансів Сергій Верланов заявив, що на зараз держава отримала в бюджет 2 мільярди гривень з розмитнення авто на іноземній реєстрації. Розмитнено більше 30 тисяч машин з більш ніж півмільйона.

При цьому пільговий період (коли платити штраф не потрібно, а акциз менше наполовину) буде діяти лише до кінця лютого. Логічно, що всі автовласники пройти розмитнення не встигнуть. Саме тому частина з них вирішила виставити авто на продаж. За ціною в рази менше їх реальної вартості .

Однією з причин низької ціни "євробляхи" може бути висока вартість розмитнення. Навіть у пільговий період вона непомірна для багатьох українців.

Популярні новини зараз

Блогер показав, де знайти гроші на пенсії та стипендії: зарплати босів "Укрпошти", "Нафтогазу" та "Укрзалізниці"

Головне за ніч: дармові євробляхи від Зеленського, психічні розлади Заворотнюк та спрощення отримання субсидій

Кожному по "євроблясі": хто з українців отримає авто задарма

Час викликати Малдера і Скаллі: собака явила на світ щось зелене, фото і відео незвичайного явища

Показати ще

Навколо нових правил реєстрації авто на єврономерах йшло багато дискусій. Але в цілому завдяки вжитим законам парламент зміг стабілізувати ситуацію. Зараз же власники євроавто умовно поділилися на три табори.

Перший - ті, хто вже розмитнив авто, або хто планує це зробити до кінця пільгового періоду. Другий - ті власники, які не будуть проходити розмитнення, але і не збираються продавати свої машини.

"Зараз не особливо люди поспішають пройти процес розмитнення. Чув, деякі говорили про заборону євроавто, але це ж неправда. Просто законом закріпили нові правила. Упевнений, що багато продовжать і далі їздити на своїх авто, обходячи реєстрацію. Проблема ще в тому, що на митниці авто оцінюють по-різному. Ти міг купити його за 2 тисячі доларів, а там оцінять його в 4. Ось і доведеться платити різницю", - пояснив автолюбитель Олексій Онищенко.

Третій - ті автолюбителі, які намагаються продати машини "за копійки", але не проходити реєстрацію. Саме про цих людей і йдеться. 

Відзначимо, що десятки автолюбителів кидають свої машини на кордоні з Україною. Ще на початку грудня мешканці словацького села Вубля заявляли, що буквально за кілька днів підтримані авто заполонили всі околиці.

Нагадаємо, що віднедавна в Україні набули чинності нові правила розмитнення авто на іноземних номерах.