Старе добре правило "клієнт завжди правий" працює в Україні практично усюди, окрім окремих відділень тепер вже державного ПриватБанку.

Нещодавно один з клієнтів поскаржився у Twitter на неякісний сервіс співробітників установи. Реакція дивує – перебуваючи під час виконання обов'язків віч-на-віч із вами, експерти можуть просто теревенити по телефону, а не вирішувати проблему, з якою звернулися:

Відділення ПриватБанку
Відділення ПриватБанку

"ПриватБанк: обслуговуємо х**ново, але повільно. Наш девіз – спочатку по телефону, а вже потім клієнт", - іронізують у коментарях.

Популярні новини зараз
Залишилось два дні: українців попереджають востаннє Українцям приготуватися до перевірок податкової: вже попередили ТЦК дав чоловікам 60 днів: повідомити обов'язково Розписуватися буде не потрібно: коли повістка вважатиметься врученою
Показати ще

Що робити у таких ситуаціях? Можна подати офіційний запит чи скаргу. На сайтах банків є спеціальний розділ "Скарги та пропозиції". Будь-який користувач мережі може заповнити нескладну форму: вказати своє ім'я та викласти суть скарги або пропозиції.

Відділення ПриватБанку
Відділення ПриватБанку

Після цього за бажанням можна написати свій номер телефону – тоді співробітник зателефонує і розповість, як вирішать це питання.

Як показує практика, 95% тих, хто скаржиться, готові дати банку "другий шанс". До слова, за оцінками експертів, найчастіше (в 68% випадків) клієнти йдуть з банку через байдужість персоналу, і тільки 14% – незадоволені продуктом банку.

Дивіться: Кредитний Майдан біля Національного Банку України

Нагадаємо, після зухвалого пограбування в селищі Оженин Рівненської області держбанк "ПриватБанк" заявив про нагороду в розмірі 75 тисяч за інформацію, яка допоможе зловити злодіїв.

Як повідомляв портал "Знай.ua", ПриватБанк відповів на скаргу клієнта в стилі фільму "Страх і ненависть в Лас-Вегасі". Також "Знай.ua" писав, ПриватБанк у другому кварталі 2019 року фінустанова буде випускати картки китайської платіжної системи UnionPay, це підтвердив голова правління установи Петро Крумханзл.