Державний "ПриватБанк" почав без пояснень блокувати мобільний доступ телефону в онлайн-додатку "Приват24".

"З незрозумілих причин Банк заблокував вхід в систему Приват24 з номера телефону, через який здійснювався вхід в систему ще з 2010 року, пояснюючи це тим, що у них в системі мій номер став "не основним" і запропонували звернутися до відділення банку для підтвердження номера телефону", - повідомив Іван Важов, один з клієнтів.

Обслуговування у ПриватБанку
Обслуговування у ПриватБанку

Як каже користувач, його обурило таке ставлення фінансової установи, а "складнощі" із номером взагалі вважає надуманими:

"Ось Дякую! Адже тепер "для безпеки моїх фінансових операцій" мені необхідно відстояти чергу кілька годин у відділенні банку, в незручний для мене час (мій робочий час). Якби щось трапилося з моїм номером телефону, невже б я не знайшов можливість якимось чином повідомити про це банк? " - додав обурений клієнт.

Популярні новини зараз
Можна втратити квартиру: що терміново потрібно зробити Гороскоп на сьогодні 20 серпня: фінанси тельців, міцність терезів та передчуття риб Дожити до надбавки: з якого віку пенсіонери можуть отримати спецдоплати Пенсіонери автоматично отримають надбавки у вересні
Показати ще

Пізніше представник ПриватБанку повідомив якомога без відвідування банку вирішити дану проблему не відвідуючи відділення банку.

Відділення ПриватБанку
Відділення ПриватБанку

"Номер встановлений фінансовим, але не підтверджений. Є можливість підтвердити номер телефону, відправивши SMS на номер 10060 (для клієнтів за кордоном +380920003700) з текстом active + xxxxxx (де xxxxxx - це 6 цифр номера Вашого паспорта).", - повідомив під відгуком ПриватБанк.

Дивіться: ПриватБанк націоналізовано

Нагадаємо, українка гнівно відповіла на сервіс ПриватБанку.Як повідомляв "Знай.ua", ПриватБанк почав блокувати популярну серед клієнтів послугу - зняття готівки без банківської картки. Причин цього поки не пояснюють. Також "Знай.ua" писав, ПриватБанк залишив мільйони українців без готівки.