Державний "ПриватБанк" почав без пояснень блокувати мобільний доступ телефону в онлайн-додатку "Приват24".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"З незрозумілих причин Банк заблокував вхід в систему Приват24 з номера телефону, через який здійснювався вхід в систему ще з 2010 року, пояснюючи це тим, що у них в системі мій номер став "не основним" і запропонували звернутися до відділення банку для підтвердження номера телефону", - повідомив Іван Важов, один з клієнтів.
Як каже користувач, його обурило таке ставлення фінансової установи, а "складнощі" із номером взагалі вважає надуманими:
"Ось Дякую! Адже тепер "для безпеки моїх фінансових операцій" мені необхідно відстояти чергу кілька годин у відділенні банку, в незручний для мене час (мій робочий час). Якби щось трапилося з моїм номером телефону, невже б я не знайшов можливість якимось чином повідомити про це банк? " - додав обурений клієнт.
Пізніше представник ПриватБанку повідомив якомога без відвідування банку вирішити дану проблему не відвідуючи відділення банку.
"Номер встановлений фінансовим, але не підтверджений. Є можливість підтвердити номер телефону, відправивши SMS на номер 10060 (для клієнтів за кордоном +380920003700) з текстом active + xxxxxx (де xxxxxx - це 6 цифр номера Вашого паспорта).", - повідомив під відгуком ПриватБанк.
Дивіться: ПриватБанк націоналізовано
Нагадаємо, українка гнівно відповіла на сервіс ПриватБанку.Як повідомляв "Знай.ua", ПриватБанк почав блокувати популярну серед клієнтів послугу - зняття готівки без банківської картки. Причин цього поки не пояснюють. Також "Знай.ua" писав, ПриватБанк залишив мільйони українців без готівки.