Державний банк "ПриватБанк" дав офіційну відповідь на скарги українців, які зіткнулися з раптовим зникненням коштів зі своїх карт.

Про це клієнтам банку написали у відгуках на сайті Міністерства фінансів України.

Держустанова "ПриватБанк" все частіше потрапляє в скандали. Так нещодавно клієнт банку розповів про невдалий розрахунок банківською карткою при оплаті послуг "Нової пошти".

Популярні новини зараз

Кремль зробив термінову заяву, українці ошелешені: "Готові обміняти Донбас на..."

Богдан з Гройсманом влаштували скандал на всю країну: "Чорт підкусив, а я візьму..."

Українці влаштували жорстоку сутичку через мову, полетіли голови: "Взяв би автомат і тра-та-тах"

Скандальна Христина Асмус повторила "подвиг" Волочкової, мережа регоче: "Гарік теж так сидить?"

Показати ще

Анатолій Теребков отримав чек про неуспішну операції розрахунку, але гроші з банківської картки зникли. При цьому послуги "Нової пошти" залишилися неоплаченими.

Тоді Анатолій зв'язався з оператором і залишив заявку про повернення коштів. При спілкуванні з працівниками банку він зробив висновок, що ймовірність повернути гроші дуже невелика.

За словами клієнта, в "Приватбанку" збій операції не визнають своєю помилкою. Тому українець побоюється розраховуватися карткою в подальшому.

Крім того, клієнта обурив термін розгляду заявки. Оператор заявив, що співробітники банку будуть намагатися повернути кошти протягом 45-120 днів. На думку Анатолія, термін чотири місяці дуже великий для подібної операції.

Незабаром представники банку відповіли на скаргу користувача:

"Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Хочемо Вам повідомити, що тепер ця сума зарезервована за вашу карту. Якщо не надійде запит з торгової точки протягом 11 днів з дати операції, то кошти повернуться на карту. У разі, якщо кошти спишуться, то ми відправимо запит у міжнародну платіжну систему, щоб оскаржити дану ситуацію. Але хочемо звернути Вашу увагу, що дане питання може розглядатися по чітко регламентованими правилами платіжних систем, тому це може тривати від 45 до 120 днів".

Нагадаємо, що "ПриватБанк" офіційно відповів клієнту з питання обслуговування пластикової картки "Gold", який напередодні висловив своє обурення сервісом.

Як повідомляв портал Знай.uа, "ПриватБанк" наживається на виборах президента: ЦВК оприлюднила інформацію.

Також Знай.uа писав, що "ПриватБанк" знову потрапив у скандал: комісія на всьому.