До кінця березня 2019 року державний банк "ПриватБанк" оснастить всі відділення зчитувачами електронних паспортів (ID-карт).

Про це повідомили у фінустанові.

Так, співробітники Приватбанку розповіли, що все необхідне обладнання для зчитування електронних паспортів вже закупили. Залишається лише розіслати обладнання по всій країні.

Крім того, у фінустанові відзначили, що подібні пристрої повинні з'явитися у всіх великих містах країни до кінця цього місяця. А це понад 2100 відділень.

Популярні новини зараз
Після звільнення Лиману ЗСУ знайшли накрадений "скарб" окупантів: у таке навіть важко повірити У Бурятії помітили "вершників Апокаліпсису" на чорних жеребцях: викликають дикий сміх замість жаху Як легко економити на електриці: проста порада українцям для зменшення сум за комуналку "Зимові" платіжки за газ змусять гаманці "схуднути": чому українцям доведеться платити більше
Показати ще

Ця нова функція допоможе швидше обслуговувати клієнтів з ID-картами. І тепер це не потрібно буде робити співробітникові банку вручну.

Нагадаємо, що державний банк "ПриватБанк", який знову потрапив у гучний скандал із клієнтом, відповів на звинувачення в шахрайстві по кредитним позикам на покупку товарів і пояснив причини завищених нарахувань.

Про це у вівторок, 19 лютого, повідомляється в розділі відгуків банку на ресурсі Мінфін.

"Приватбанк - банк шахрай. За теплими кредитами обдурив мене на 7200 грн. А сам банк заробив 2000 грн. Банк укладає угоди з фірмами, збільшуючи вартість виробів (вікон) і потім дає кредит.", - обурюється клієнт Геннадій Чеснаков.

Співробітники служби підтримки банку "ПриватБанк" відреагували на скаргу. Від імені банку клієнту висловили жаль за ситуацію, що склалася.

"Нам шкода, що Ви відчули незручності, але хочемо звернути Вашу увагу, що ПриватБанк не встановлює ціни в магазинах-партнерах, і не впливає на цінову політику ринку. Банк є структурою, яка забезпечує кредитування на придбання товарів або послуг, без втручання у внутрішню цінову політику наших партнерів, що надають ці товари та послуги. Для врегулювання Вашого питання рекомендуємо Вам звернутися у фірму, яка надала Вам товар", - порадили в Приватбанку.

Як повідомляв раніше Знай.uа, державний банк "ПриватБанк" був звинувачений одним з клієнтом в шахрайстві.

Також Знай.uа писав про те, що "ПриватБанк" знову опинився в центрі уваги ЗМІ через черговий скандал.