Українка розповіла про "кидалово" з боку українського оператора мобільного зв'язку
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
"...Чужа людина, прийшла у Київстар і забрала мій (вже 15 років) номер телефону, на який зав'язана вся робота та банківські картки. Працівники Київстару навіть не потрудилися подзвонити на нього і поцікавитись чи все чесно. Тобто, якщо не прив'язати номер до паспорта, то в будь-який момент хтось може відібрати номер? Хто про це думав, коли купував карту сто років тому?..." - пише Оксана Клочко.
Дівчина звернулася в Kyivstar з усіма паролями а карткою, але там їй нічим не допомогли, а просто порадили заблокувати всі банківські карти.
Здивовані і обурені українці почали коментувати подію:
"Київстар перетворився в ла*но!!!", "...понад 20 років була з цим оператором, але вже два місяці не поповнюю рахунок і буду потихеньку переходити до інших операторів...дуже шкода, але терпіти їх хамське ставлення до клієнтів вже просто неможливо", "Вчора Київстар сам підключив послугу "мелодія замість гудків". 30 копійок у день, але йолки-палки.... Можна самій вирішувати?", "Співробітники не не потрудилися, а в частці", "Поки були норвежці було ок, а тепер контрольний пакет перейшов до росіян, а беззаконня це їх коньок"
Один з коментарів був від Олександри, яка спробувала пояснити суть афери і
"Це відомий розвод. Ось тільки він багаторівневий... Спочатку вам кілька разів телефонують з невідомих номерів. І ви берете трубку. Потім вам хтось поповнює телефон. І все, тепер карта їх. Вони знають останні дзвінки і час і дату поповнення. Вас же не дивує, що якийсь Вася вам грошей кинув. Так от практична порада. Майте дві карти, одну для розмов, іншу виключно для прив'язки до банківської карти. Другий номер не світіть ніде. Не давайте його нікому, не пишіть на візитках. Не приймайте на цей номер невідомі дзвінки. Якщо раптом так сталося, що вам на нього стали надзвонювати, блокуєте ці номери, передзвонюєте з нього знайомим (домовтеся з мамою наприклад), збийте статистику останнього дзвінка, нехай шахраї не знають ваших останніх дзвінків, після несподіваного поповнення рахунку (читайте смс), блокуєте карту, так ви збережете гроші."
ОНОВЛЕНО
Компанія Kyivstar звернулася до редакції з проханням опублікувати коментар спеціалістів з приводу ситуації, що склалася.
«Компанія перевірила інформацію, про яку йдеться у статті. Як ми з’ясували, номер телефону, який вказує пані Оксана, належить абоненту, що обслуговується за умовами контракту. Абонент тривалий час користувася зв’язком знеособлено, але вирішив надати компанії свої паспортні дані, для підтвердження своєї особи, а також повідомив інформацію, пов’язану із користуванням номером телефону, яка дозволяє ідентифікувати його як власника номеру. За законом компанія не може відмовляти у оформленні контрактного підключення абоненту, який пройшов процедуру ідентифікації, підтвердив своє тривале користування номером телефону і надав компанії паспортні дані. Якщо пані Оксана вважає, що згаданий абонент вчинив шахрайські дії щодо неї, рекомендуємо їй звернутись до правоохоронних органів, які уповноваженні проводити розслідування таких випадків. Повідомляємо, що до цього часу звернень до Київстар з цього питання не було. Нагадуємо, що SIM-картки абонентів, які обслуговуються за контрактом, мають найвищий ступінь захисту, адже у цьому випадку дуже легко здійснити ідентифікацію клієнта. Абоненти, які обслуговуються знеособлено, без реєстрації у телеком оператора, для отримання послуги заміни SIM-картки мають довести приналежність номеру телефону саме їм шляхом надання спеціальної інформації, що дозволить ідентифікувати їх як власників номеру. Компанія рекомендує клієнтам, які використовують свої мобільні телефони для банківських операцій, переходити на контрактне обслуговування, що вимагає оформлення письмових договорів із зазначенням паспортних даних клієнта. Також нагадуємо, що в усіх випадках мобільного шахрайства абонент повинен звертатись до правоохоронних органів, які за законом уповноважені на здійснення слідчих дій».
Нагадаємо, що
Також, портал