У вівторок, 26 березня, стало відомо про те, що державний "ПриватБанк" відповів на скаргу клієнта про списання коштів з кредитної картки, під час перевірки особистого кабінету на фінансовому онлайн сервісі "Приват24". Про це йдеться в рубриці "Відгуки" сайту Міністерства фінансів України.

"Випадково відкрив Приват 24, і був "приємно" здивований - з Універсальної карти зник практично весь кредитний ліміт, і це при тому, що я цією картою практично не користувався. Як виявилося при подальшому розгляді гроші були зняті десятьма платежами інтернет сайтом Google, при цьому кредитний ліміт становив на одну оплату 2$, а платежі були і по 260 грн", - повідомляє обурений клієнт банку.

Також клієнт додав, що написав заяву в поліцію і кіберполіцію, але співробітники безпеки "Приватбанку" відмовляються повертати списані кошти. 

Під відгуком служба підтримки фінустанови повідомила про те, як можна дізнатися про причини даної ситуації.

"Всі карти Приватбанку підтримують технологію 3-D Secure, яка дозволяє підтверджувати платежі за допомогою одноразових паролів у смс, в той же час, на жаль, не всі сайти або сервіси в інтернеті можуть підтримувати таку технологію зі свого боку. Так само, важливо розуміти, що в разі, якщо карта раніше була прив'язана до певного сайту, то подальші списання за запитом від даного сайту, можуть проходити без додаткового підтвердження, так як при прив'язці картки на сайті, клієнт погоджується на це", - заявили в "Приватбанку".

Нагадаємо, що державний "ПриватБанк" знову опинився в центрі скандалу. На цей раз фінансові шахраї обманювали українців з допомогою мобільного онлайн додатку "Приват24".

Як повідомляв портал Знай.uа, "ПриватБанк" відповів обуреному клієнтові про те, як рахунок його особистих грошей без боргів раптово виявився заблокованим. В соціальних мережах та на офіційному сайті банку розгорівся справжній скандал.

Також портал Знай.uа писав, що "Приватбанк" надав українці кредит на суму в 50 тисяч гривень без її згоди і навіть не дізнавшись, чи є в неї така потреба.